Gå til innhold

Lappen og psykiater

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Var med vernepleier i dag og hun reagerte på at jeg kjører på disposisjon, det skulle hun ta opp med psykiater for det er jo han som er spesialisten og ikke legene. Jeg har jo vært stabil lenge nå og er ikke psykotisk heller og har ikke vært det på mange år, syns det var bra hun tok tak i dette. Min gamle lege sa at han skjønte det ikke heller, at jeg var da oppegående. Så ja, jeg ble forbannet da de tok lappen fra meg, det er vel forståelig? Jeg kan kjøre og jeg utgjør ikke noen fare for andre, håper på å få slutt på dette tullet nå. Det er ikke sikkert jeg har schizoaffektiv lenger heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (46 minutter siden):

Var med vernepleier i dag og hun reagerte på at jeg kjører på disposisjon

Jeg vet lite om disse reglene, men jeg gjetter på at du mener dispensasjon

Skrevet
laban skrev (14 minutter siden):

Jeg vet lite om disse reglene, men jeg gjetter på at du mener dispensasjon

Ja det er nok det det heter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...