Gå til innhold

Lappen og psykiater

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Var med vernepleier i dag og hun reagerte på at jeg kjører på disposisjon, det skulle hun ta opp med psykiater for det er jo han som er spesialisten og ikke legene. Jeg har jo vært stabil lenge nå og er ikke psykotisk heller og har ikke vært det på mange år, syns det var bra hun tok tak i dette. Min gamle lege sa at han skjønte det ikke heller, at jeg var da oppegående. Så ja, jeg ble forbannet da de tok lappen fra meg, det er vel forståelig? Jeg kan kjøre og jeg utgjør ikke noen fare for andre, håper på å få slutt på dette tullet nå. Det er ikke sikkert jeg har schizoaffektiv lenger heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (46 minutter siden):

Var med vernepleier i dag og hun reagerte på at jeg kjører på disposisjon

Jeg vet lite om disse reglene, men jeg gjetter på at du mener dispensasjon

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (14 minutter siden):

Jeg vet lite om disse reglene, men jeg gjetter på at du mener dispensasjon

Ja det er nok det det heter. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Var med vernepleier i dag og hun reagerte på at jeg kjører på disposisjon, det skulle hun ta opp med psykiater for det er jo han som er spesialisten og ikke legene. Jeg har jo vært stabil lenge nå og er ikke psykotisk heller og har ikke vært det på mange år, syns det var bra hun tok tak i dette. Min gamle lege sa at han skjønte det ikke heller, at jeg var da oppegående. Så ja, jeg ble forbannet da de tok lappen fra meg, det er vel forståelig? Jeg kan kjøre og jeg utgjør ikke noen fare for andre, håper på å få slutt på dette tullet nå. Det er ikke sikkert jeg har schizoaffektiv lenger heller.

Kjører du ofte?

Anonymkode: cbb95...4dd

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjører du ofte?

Nei men har lyst til det, kan jo kjøre så det er ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutes ago, stjernestøv said:

Nei men har lyst til det, kan jo kjøre så det er ikke det. 

Du hadde tatt teoriprøven på første forsøk i dag?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du hadde tatt teoriprøven på første forsøk i dag?

Hadde du? Hvem hadde vel det? 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutes ago, stjernestøv said:

Hadde du? Hvem hadde vel det? 

De fleste hadde vel det.

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De fleste hadde vel det.

Måtte nok hatt noen forsøk og mannen klarte det ikke da jeg tok lappen og han hadde hatt den i mange år før meg, men nå har ikke jeg prøvd da. Mulig jeg hadde klart det og. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De fleste hadde vel det.

Det kommer an på om du mener med eller uten forberedelse. Det hender at media stiller "sære" enkeltspørsmål fra teoriprøven til erfarne sjåfører, og det kan gå ganske dårlig. 

De fleste som har førerkort, ville uten videre klart en svært høy andel av de spørsmålene som handler om skilt og regler for hvordan man oppfører seg i trafikken. Men teoriprøven kan også inneholde en mengde spørsmål om spesielle emner, som f.eks. særregler for fart når man kjører med tilhenger. Slike spørsmål er det mange som ikke hadde klart uten å forberede seg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 timer siden):

Men du kan jo fort bli psykotisk igjen nå som du skal slutte med medisinene igjen .

Anonymkode: fdd4f...ba3

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men du kan jo fort bli psykotisk igjen nå som du skal slutte med medisinene igjen .

Det ser ikke sånn ut nei. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ikke akkurat nå, men jeg er bekymret fro deg ja. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Tror ikke du kan vite det etter så kort tid. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke akkurat nå, men jeg er bekymret fro deg ja. 

Jeg har blitt fort dårlig før, da hadde jeg vel blitt det denne gangen og? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Tror ikke du kan vite det etter så kort tid. 

Jo jeg kan det, før når jeg har trappet ned til 2 mg har jeg blitt dårlig etter noen dager. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg har blitt fort dårlig før, da hadde jeg vel blitt det denne gangen og? 

Nei det er da ingen selvfølge at det må skje like fort hver gang. Det er fortsatt stor sannsynlighet for at du blir dårlig. 

Anonymkode: 9b047...6fd

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei det er da ingen selvfølge at det må skje like fort hver gang. Det er fortsatt stor sannsynlighet for at du blir dårlig. 

Anonymkode: 9b047...6fd

Jeg tror jeg er ferdig med psykoser. 

Skrevet

Det er ikke teorien som er vesentlig her. Det vesentlige er oppmerksomhet, konsentrasjon, reaksjonstid og i tillegg mengdetrening.

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (6 minutter siden):

Det er ikke teorien som er vesentlig her. Det vesentlige er oppmerksomhet, konsentrasjon, reaksjonstid og i tillegg mengdetrening.

Og det er jeg jo god på tror jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...