Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
cathlin skrev (4 timer siden):

Da tror jeg du må lese premisset i hovedinnlegget en gang til uten å forledes av gammel salmesang. 

Mye klokhet i gamle salmer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frosken skrev (5 timer siden):

Mye klokhet i gamle salmer. 

Jeg er syk og orker ikke å lage mat. Ikke virr deg inn i noe vanskelig. Det er i så fall ikke mitt. 

Skrevet
morsan skrev (8 timer siden):

Har lest hele tråden og prøver å komme på noe som ikke allerede er sagt, men som likevel kan passe inn i premisset for tråden. 

Hva med pølse i lompe? Trenger bare koke opp vannet, skru av og hive pølsene oppi. (Men du bør vaske kjelen etterpå) 

Pølsene kan eventuelt «piffes» opp med rekesalat eller sprøstekt løk. 

Ja, det var smart. Takk. 

Skrevet
cathlin skrev (46 minutter siden):

Jeg er syk og orker ikke å lage mat. Ikke virr deg inn i noe vanskelig. Det er i så fall ikke mitt. 

Du skriver ingenting om det i startinnlegget ditt. Du sier bare at du ikke orker å lage mat, ingenting om hvorfor (om du er syk og ikke klarer, eller om du er lat og ikke gidder). Du sier også at du ikke orker Fjordland eller andre ferdigretter uten å si noe om det er fordi du ikke orker å varme dem eller om det er fordi du ikke liker dem. 

Jeg antok det var sykdom som lå bak og har derfor ikke svart deg, men hva med å bestille mat på døra? Det er jo det aller enkleste om du vil ha varm mat, men ikke engang makter å slenge noe i stekeovnen og varme det der. Du trenger jo ikke gjøre det hver dag, det blir vel fort dyrt, men av og til?

Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Du skriver ingenting om det i startinnlegget ditt. Du sier bare at du ikke orker å lage mat, ingenting om hvorfor (om du er syk og ikke klarer, eller om du er lat og ikke gidder). Du sier også at du ikke orker Fjordland eller andre ferdigretter uten å si noe om det er fordi du ikke orker å varme dem eller om det er fordi du ikke liker dem. 

Jeg antok det var sykdom som lå bak og har derfor ikke svart deg, men hva med å bestille mat på døra? Det er jo det aller enkleste om du vil ha varm mat, men ikke engang makter å slenge noe i stekeovnen og varme det der. Du trenger jo ikke gjøre det hver dag, det blir vel fort dyrt, men av og til?

Husker at jeg kjente på mye orker-ikke da jeg skrev startinnlegget, akkurat nå har jeg feber og ligger nede, men det er ikke sikkert jeg var fysisk syk da jeg skrev startinnlegget. Det er uansett ikke så farlig. Hovedpoenget er at jeg ikke orker så må dere bare spekulere rundt det så mye dere orker hvis det gir dere glede og mening i livet. 

Bestille mat på døra har jeg ikke økomomi til og det er lite tilbydere her jeg bor. 

Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Beklager det gretne svaret her i morgentimene. 

Skrevet
cathlin skrev (2 timer siden):

Beklager det gretne svaret her i morgentimene. 

Det går helt fint, god bedring! 🥰 Varm mat er kanskje ikke det man har mest lyst på når man har feber uansett. Da er jeg mer på Mariekjeks og klementiner liksom. 🙂

Skrevet
Marye skrev (2 timer siden):

Jeg bestiller mat fra Wolt..

Wolt, er det en slags frivillig ordning som leverer mat til syke? 

stjernestøv
Skrevet
cathlin skrev (5 minutter siden):

Her har vi en sånn ordning og jeg har lurt på om jeg skulle fått levert mat noen ganger i uken, det er i hvert fall næringsrikt. 

Skrevet
cathlin skrev (24 minutter siden):

Det er samme som Foodora og tilsvarende. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 timer siden):

Her har vi en sånn ordning og jeg har lurt på om jeg skulle fått levert mat noen ganger i uken, det er i hvert fall næringsrikt. 

Verdt et forsøk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...