frosken Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar cathlin skrev (4 timer siden): Da tror jeg du må lese premisset i hovedinnlegget en gang til uten å forledes av gammel salmesang. Mye klokhet i gamle salmer. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar frosken skrev (5 timer siden): Mye klokhet i gamle salmer. Jeg er syk og orker ikke å lage mat. Ikke virr deg inn i noe vanskelig. Det er i så fall ikke mitt. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar morsan skrev (8 timer siden): Har lest hele tråden og prøver å komme på noe som ikke allerede er sagt, men som likevel kan passe inn i premisset for tråden. Hva med pølse i lompe? Trenger bare koke opp vannet, skru av og hive pølsene oppi. (Men du bør vaske kjelen etterpå) Pølsene kan eventuelt «piffes» opp med rekesalat eller sprøstekt løk. Ja, det var smart. Takk. 1 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar cathlin skrev (46 minutter siden): Jeg er syk og orker ikke å lage mat. Ikke virr deg inn i noe vanskelig. Det er i så fall ikke mitt. Du skriver ingenting om det i startinnlegget ditt. Du sier bare at du ikke orker å lage mat, ingenting om hvorfor (om du er syk og ikke klarer, eller om du er lat og ikke gidder). Du sier også at du ikke orker Fjordland eller andre ferdigretter uten å si noe om det er fordi du ikke orker å varme dem eller om det er fordi du ikke liker dem. Jeg antok det var sykdom som lå bak og har derfor ikke svart deg, men hva med å bestille mat på døra? Det er jo det aller enkleste om du vil ha varm mat, men ikke engang makter å slenge noe i stekeovnen og varme det der. Du trenger jo ikke gjøre det hver dag, det blir vel fort dyrt, men av og til? 1 Siter
cathlin Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Lillemus skrev (1 time siden): Du skriver ingenting om det i startinnlegget ditt. Du sier bare at du ikke orker å lage mat, ingenting om hvorfor (om du er syk og ikke klarer, eller om du er lat og ikke gidder). Du sier også at du ikke orker Fjordland eller andre ferdigretter uten å si noe om det er fordi du ikke orker å varme dem eller om det er fordi du ikke liker dem. Jeg antok det var sykdom som lå bak og har derfor ikke svart deg, men hva med å bestille mat på døra? Det er jo det aller enkleste om du vil ha varm mat, men ikke engang makter å slenge noe i stekeovnen og varme det der. Du trenger jo ikke gjøre det hver dag, det blir vel fort dyrt, men av og til? Husker at jeg kjente på mye orker-ikke da jeg skrev startinnlegget, akkurat nå har jeg feber og ligger nede, men det er ikke sikkert jeg var fysisk syk da jeg skrev startinnlegget. Det er uansett ikke så farlig. Hovedpoenget er at jeg ikke orker så må dere bare spekulere rundt det så mye dere orker hvis det gir dere glede og mening i livet. Bestille mat på døra har jeg ikke økomomi til og det er lite tilbydere her jeg bor. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Lillemus skrev (2 timer siden): Du skriver ingenting om det i startinnlegget ditt. Du sier bare at du ikke orker å lage mat, ingenting om hvorfor (om du er syk og ikke klarer, eller om du er lat og ikke gidder). Du sier også at du ikke orker Fjordland eller andre ferdigretter uten å si noe om det er fordi du ikke orker å varme dem eller om det er fordi du ikke liker dem. Jeg antok det var sykdom som lå bak og har derfor ikke svart deg, men hva med å bestille mat på døra? Det er jo det aller enkleste om du vil ha varm mat, men ikke engang makter å slenge noe i stekeovnen og varme det der. Du trenger jo ikke gjøre det hver dag, det blir vel fort dyrt, men av og til? Beklager det gretne svaret her i morgentimene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar cathlin skrev (2 timer siden): Beklager det gretne svaret her i morgentimene. Det går helt fint, god bedring! 🥰 Varm mat er kanskje ikke det man har mest lyst på når man har feber uansett. Da er jeg mer på Mariekjeks og klementiner liksom. 🙂 1 Siter
cathlin Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Marye skrev (2 timer siden): Jeg bestiller mat fra Wolt.. Wolt, er det en slags frivillig ordning som leverer mat til syke? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar cathlin skrev (5 minutter siden): Wolt, er det en slags frivillig ordning som leverer mat til syke? Her har vi en sånn ordning og jeg har lurt på om jeg skulle fått levert mat noen ganger i uken, det er i hvert fall næringsrikt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar cathlin skrev (24 minutter siden): Wolt, er det en slags frivillig ordning som leverer mat til syke? Det er samme som Foodora og tilsvarende. 1 Siter
cathlin Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar stjernestøv skrev (6 timer siden): Her har vi en sånn ordning og jeg har lurt på om jeg skulle fått levert mat noen ganger i uken, det er i hvert fall næringsrikt. Verdt et forsøk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.