Gå til innhold

Kan de spørre om sexuell legning?


Gjest veldig anonym

Anbefalte innlegg

Om det er aldri så lite rasisme og diskriminering i det Norske samfunnet sammenlignet med andre land, så er det likevel nok til at jeg merker det, ikke sant?

Det hjelper meg lite sådan om det er enda verre andre steder.

Som jeg skrev her i ett annet innlegg til Sør: "Det betyr IKKE at alt er bare bra her, men krisemaksimeringen og propagandaen din blir litt vel drøy synes jeg..... "

Jeg mener ikke at alt er i skjønneste orden i Norge - på langt nær. Men det er likevel vesentlig bedre her enn de fleste andre steder.

Og siden alt er relativt, så burde også du bite deg merke i det.

De aller fleste kunne tenke seg at ting var bedre i deres liv. Og livet for de fleste ville blitt mye bedre, hvis de fokuserte litt mer på hva som var bra, i stedet for det som ikke er fullt så bra.

En positiv innstilling bidrar til såvel eget som andres beste.....

Men det betyr ikke at man ikke skal forsøke å gjøre noe med det som ikke er bra.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • leenie

    8

  • Goliath

    7

  • Sør

    5

  • Amba

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg syns bare du skal være ærlig å si det jeg, uoppfordret, slik at du er sikret å få barn fra et land som også synes dette er grei skuring. Det er lov for enslige å adoptere, og det at man er homofil behøver således ikke være noen hemmelighet. Kommer det så frem at du har holdt dette skjult, så vil de vel lure på hvorfor, og det samme gjør jeg....hvorfor holde det skjult, når du har LOV til å adoptere ?, ja om du ikke absolutt vil ha et barn fra Kina da.

Jeg syns du bør være ærlig,. Mange vokser da opp med homofile omsorgspersoner, noen går det bra for, sikkert andre går det ikke så bra for, som for oss andre.

Det at du blir den juridiske MOREN til barnet er helt greit, det jeg personlig er imot er at det på papiret kan stå at barnet har 2 mødre, men det er jo en helt annen sak.:-)

Lykke til med adopsjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

I know!

Jeg mente bare å pongtere at holdningene til fremmedartete utseender ikke går oss adoptivbarn upåaktet forbi, selv om våre foreldre elsker oss aldri så mye for dem vi er!

Og du har vel kanskje ikke opplevd å bli overvåket spesielt i en butikk fordi du ikke er slank og høy...?

Klem fra

Nei, men det er ikke så veldig mange årene siden gamle damer slo etter meg med paraplyen i butikk-kø bare fordi jeg var "frekk nok" til å minne dem på at de faktisk hadde sneket forbi meg i køen. Opplevde slikt til jeg sikkert var 33-34 år...

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...