Den forsvunne diamanten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Står på abilify injeksjon. I tilleg til det 100 seroquel og 50 lamictal. De to siste har jeg trappet ned over 2-3 mnd. fra 400 mg seroquel og 300 mg lamictal. I løpet av den perioden jeg trappet ned tok jeg ofte 15-20 mg av og på med zyprexa hver gang jeg følte meg oppstemt og ikke fikk sove. Jeg står egt på 5 mg ved behov men siden jeg ikke følte det gjorde en dritt tok jeg mer. Nå har jeg startet på litium og serum ligger på 0,4. Nå tar jeg også bare 5 mg zyprexa + seroquel 100 mg og lamictal 50mg Jeg har en del tankekjør, umotivert latter, oppstemthet og mye kroppslig uro. Jeg lurer da på om jeg har ødelagt hjernens balanse ved å ta så mye antipsykotika den tiden jeg trappet ned. At liksom symptomene ble verre i lengden pga for mye zyprexa. Jeg har schizoaffektiv bipolar type. Hadde virkelig satt pris på svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.