Gå til innhold

Jeg savner å være et lite barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner å være et lite barn. Da var alt så mye enklere. Skulle ønske livet mitt bare en drøm og at jeg våkner opp fra drømmen og bare var et barn igjen. Da jeg var jeg lykkelig. 

Nå har jeg mye selvmordstanker. Føler meg veldig deprimert og veldig ulykkelig. Jeg vil bare bort fra denne verden. Dagene mine består i av å gråte over hvor håpløst alt er.  jeg vil dø.

Anonymkode: af528...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så leit å høre hvordan du sliter, har du noen å snakke med det om? ❤️

Anonymkode: 51ce0...38a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg savner å være et lite barn. Da var alt så mye enklere. Skulle ønske livet mitt bare en drøm og at jeg våkner opp fra drømmen og bare var et barn igjen. Da jeg var jeg lykkelig. 

Nå har jeg mye selvmordstanker. Føler meg veldig deprimert og veldig ulykkelig. Jeg vil bare bort fra denne verden. Dagene mine består i av å gråte over hvor håpløst alt er.  jeg vil dø.

Får du hjelp av noen/behandler?

Anonymkode: 2b96c...6fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så leit å høre hvordan du sliter, har du noen å snakke med det om? ❤️

Takk for støtten ❤️

Jeg går på dps. Dessverre hjelper det ikke så mye. Så føler meg mislykket som pasient itilegg til alt annet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får du hjelp av noen/behandler?

Anonymkode: 2b96c...6fb

Ja Dps. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for støtten ❤️

Jeg går på dps. Dessverre hjelper det ikke så mye. Så føler meg mislykket som pasient itilegg til alt annet

Det var leit å høre. Jeg har vel dessverre ikke noen gode råd å komme med heller, men ville bare at du skulle vite at jeg bryr meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var leit å høre. Jeg har vel dessverre ikke noen gode råd å komme med heller, men ville bare at du skulle vite at jeg bryr meg.

takk betyr mye du bryr deg❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

takk betyr mye du bryr deg❤️

❤️

Skrevet

Kan skjønne den tankegangen. Det kan være vondt å være voksen. Har heller ikke noen gode råd til deg. Jeg lever selv i en boble av uvirkelighet. Og jeg også lengter tilbake til andre tider i livet mitt. Men prøver å gå framover og forsøke å endre livet til det bedre. Men det er vanskelig da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...