Krisebærblomsten Skrevet 20. februar Forfatter Skrevet 20. februar påskelilje skrev (7 timer siden): Ingen husdyr nå, men i mange år hadde vi fire kaniner 🐰🐇🐰🐇 De var fantastiske! Jeg er allergisk mot katt og hund, men kaniner tålte jeg! Kaniner har jeg og hatt som barn koselige dyr🐰 1 Siter
morsan Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Har hatt både hund og katt samtidig, men dessverre måtte pusen avlives i fjor. Fortsatt stas med hunden, da. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 20. februar Forfatter Skrevet 20. februar morsan skrev (7 minutter siden): Har hatt både hund og katt samtidig, men dessverre måtte pusen avlives i fjor. Fortsatt stas med hunden, da. Trist med katten din godt du har hunden. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man bør ikke ha hund og fugl i samme hus. Fugler er byttedyr og katter er jegere. Den stakkars fuglen var nok vettskremt. Anonymkode: 16b40...c01 Ja og da ble han et bur fugl i et annet rom. Ikke bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.