Nicklusheletida Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Babette skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke opptatt av å forsvare overgrepene han har begått, men dette ser ikke ut til å være et av dem. At hun opplevde det som ekkelt er lett å forstå. Det er ikke et overgrep han blir straffet for. Det forteller kun noe om manglende sperrer og manglende respekt . De fleste andre har slike sperrer naturlig iboende i seg. Jeg har dusjet sammen med noen kjærester, men ikke opplevd noen som har tisset I dusjen sammen med meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Glitter skrev (13 minutter siden): Nei det er ekkelt med folk som tisser i dusjen. Hvorfor ikke gå på do før man går i dusjen? Jeg skjønner det ikke. Enig i det, jeg går alltid på do først. 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Enig i det, jeg går alltid på do først. Samme her. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 15 minutes ago, Babette said: Jeg er ikke opptatt av å forsvare overgrepene han har begått, men dette ser ikke ut til å være et av dem. At hun opplevde det som ekkelt er lett å forstå. Det var et markeringshandling (bokstavlig talt) fra han. Han nyter åpenbart å nedverdige henne. Anonymkode: 0e1f3...78e 0 Siter
Grendel Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg synes det er ekkelt at folk tisser i dusjen. Jeg har aldri gjort det, men det er tydeligvis ganske vanlig. Er det et overgrep? Det er å dra det langt hvis det ikke er noe seksuelt motiv. Det er grisete og hensynsløst i alle fall. Jeg lurer på hvordan folk hadde sett på det hvis var hun som tisset og han som slo. Ville overskriften vært at hun tisset på ham? Jeg synes det er rart å klappe til folk også. Det ville ikke vært min reaksjon 2 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Grendel skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er rart å klappe til folk også. Det ville ikke vært min reaksjon Ja det er en rar reaksjon. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Grendel skrev (27 minutter siden): Jeg synes det er ekkelt at folk tisser i dusjen. Jeg har aldri gjort det, men det er tydeligvis ganske vanlig. Er det et overgrep? Det er å dra det langt hvis det ikke er noe seksuelt motiv. Det er grisete og hensynsløst i alle fall. Jeg lurer på hvordan folk hadde sett på det hvis var hun som tisset og han som slo. Ville overskriften vært at hun tisset på ham? Jeg synes det er rart å klappe til folk også. Det ville ikke vært min reaksjon Ja, det er ekkelt med folk som tisser i dusjen. Kunne aldri ha gjort det. Har tenkt lik som deg hva om det var henne som tisset på han. Hadde han sagt dette høgt? 0 Siter
Babette Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Jeg synes det er ekkelt at folk tisser i dusjen. Jeg har aldri gjort det, men det er tydeligvis ganske vanlig. Er det et overgrep? Det er å dra det langt hvis det ikke er noe seksuelt motiv. Det er grisete og hensynsløst i alle fall. Jeg lurer på hvordan folk hadde sett på det hvis var hun som tisset og han som slo. Ville overskriften vært at hun tisset på ham? Jeg synes det er rart å klappe til folk også. Det ville ikke vært min reaksjon Jeg har heller ikke tisset i dusjen noen gang, men innrømmer glatt at jeg var sterkt fristet en gang. Da var vi på besøk på ei hytte som hadde bad med dusj, men ikke wc. Det var en form for utedass, med ei tønne som luktet grusomt. Jeg synes det er koselig med hytteturer der man kan tisse i skogen, men denne hytta var ikke omgitt av skog, kun plen og svaberg. Så vi måtte pent nøye oss med skrekk-kabinettet, men som sagt: Jeg følte meg fristet i dusjen, men klarte rett og slett ikke å tisse der, har nok en sperre. 0 Siter
frosken Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Jeg synes det er ekkelt at folk tisser i dusjen. Jeg har aldri gjort det, men det er tydeligvis ganske vanlig. Er det et overgrep? Det er å dra det langt hvis det ikke er noe seksuelt motiv. Det er grisete og hensynsløst i alle fall. Jeg lurer på hvordan folk hadde sett på det hvis var hun som tisset og han som slo. Ville overskriften vært at hun tisset på ham? Jeg synes det er rart å klappe til folk også. Det ville ikke vært min reaksjon Hvis man gjør noen kjappe søk, så får man mange treff som sier at det ikke er uhygienisk å tisse i dusjen, så lenge man ikke har en infeksjon. Det er interessant hva som gjør at mange av oss allikevel synes det er helt feil. Alle motforestillingene er ikke nødvendigvis rasjonelt motivert. 0 Siter
Grendel Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden frosken skrev (Akkurat nå): Hvis man gjør noen kjappe søk, så får man mange treff som sier at det ikke er uhygienisk å tisse i dusjen, så lenge man ikke har en infeksjon. Det er interessant hva som gjør at mange av oss allikevel synes det er helt feil. Alle motforestillingene er ikke nødvendigvis rasjonelt motivert. Det er kansje ikke rasjonelt. Ikke i den forstand at noen blir syke i alle fall. Da jeg brukte ordet "grisete" tenkte jeg på at han tisset på kjæresten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Babette skrev (1 time siden): Det er ikke spesifisert. Sorry, du har en svak sak. Anonymkode: 9185b...6fd 0 Siter
Babette Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Sorry, du har en svak sak. Anonymkode: 9185b...6fd Spørreundersøkelsen viser bare hvor mange som oppgir å ha tisset i dusjen, vi vet ikke noe mer. Men hvis jeg skulle tippe, tror jeg de aller fleste har gjort det når de har dusjet alene. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Just now, Babette said: Spørreundersøkelsen viser bare hvor mange som oppgir å ha tisset i dusjen, vi vet ikke noe mer. Men hvis jeg skulle tippe, tror jeg de aller fleste har gjort det når de har dusjet alene. Snakk for deg selv. Jeg har aldri gjort det. Anonymkode: 0e1f3...78e 0 Siter
Babette Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Snakk for deg selv. Jeg har aldri gjort det. Anonymkode: 0e1f3...78e Ikke jeg heller. 😄 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.