Gå til innhold

Noen som har hatt kontakt med behandler (privat eller offentlig)utenom fastsatte timer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det for deg isåfall? Jeg spør fordi jeg har sendt mail om et tema som opptar meg (til privat behandler). Og nå angrer jeg litt og lurer på hvordan det vil bli mottatt.

Anonymkode: a2c90...899

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Sikkert helt greit. Min behandler sa at jeg kunne kontakte henne utenom timene også om det var noe, og jeg har kontakt med henne på Whatsapp.

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (4 minutter siden):

Sikkert helt greit. Min behandler sa at jeg kunne kontakte henne utenom timene også om det var noe, og jeg har kontakt med henne på Whatsapp.

Det er fint at hun sier /er åpen for kontakt om det skulle være noe.Da er du heldig.

Skrevet

Jeg ringte min behandler regelmessig i mellom innleggelsene. Det var et tilbud jeg hadde for å prøve å legges mindre inn. Om det hjalp var en annen sak. 

Skrevet
Glitter skrev (26 minutter siden):

Jeg ringte min behandler regelmessig i mellom innleggelsene. Det var et tilbud jeg hadde for å prøve å legges mindre inn. Om det hjalp var en annen sak. 

Kan jeg spørre om hva du ville dele/diskutere? Opplevd smerte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan jeg spørre om hva du ville dele/diskutere? Opplevd smerte?

Alt mulig av ting jeg slet med. Depresjon, selvmordstanker, hypomanisk tilstand osv. 

Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Alt mulig av ting jeg slet med. Depresjon, selvmordstanker, hypomanisk tilstand osv. 

Jeg synes at det var fint at du fikk muligheten til å ta kontakt imellom timene.

Skrevet

jeg har en avtale om at jeg skal ringe hvis jeg har flere dager på rad hvor jeg sover dårlig. Dette er for å unngå at det krasjer og heller sette inn tiltak for å unngå at det går for langt. har blitt enige om hvor mange netter fordi jeg vanligvis venter litt for lenge før jeg evt ringer. Kan også ringe hvis det av andre grunner blir behov før neste time. 

Anonymkode: d9f5b...b39

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes at det var fint at du fikk muligheten til å ta kontakt imellom timene.

Ja det var fint. Men jeg tror ikke det hjalp på å redusere innleggelsene og jeg ble vant til å ha den krykken hver gang noe var litt vanskelig. Ble veldig avhengig av henne. Akkurat det var ikke så bra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

jeg har en avtale om at jeg skal ringe hvis jeg har flere dager på rad hvor jeg sover dårlig. Dette er for å unngå at det krasjer og heller sette inn tiltak for å unngå at det går for langt. har blitt enige om hvor mange netter fordi jeg vanligvis venter litt for lenge før jeg evt ringer. Kan også ringe hvis det av andre grunner blir behov før neste time. 

Anonymkode: d9f5b...b39

Så fint! Dps?

Skrevet
Glitter skrev (16 minutter siden):

Ja det var fint. Men jeg tror ikke det hjalp på å redusere innleggelsene og jeg ble vant til å ha den krykken hver gang noe var litt vanskelig. Ble veldig avhengig av henne. Akkurat det var ikke så bra. 

Sa du det til henne? At du opplevde deg avhengig? Tror du hun skjønte det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...