AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Hvorfor hater mange å bli fortalt hva de skal gjøre? Anonymkode: df145...673 0 Siter
Grendel Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor hater mange å bli fortalt hva de skal gjøre? Anonymkode: df145...673 Er det mulig å ikke hate det? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg er så trassig at jeg blåser i Netflix neste serie for deg anbefalinger🤩🤣🤪 0 Siter
Lady HM Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 18.28): Hvorfor hater mange å bli fortalt hva de skal gjøre? Anonymkode: df145...673 Fordi jeg er voksen! 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 18.28): Hvorfor hater mange å bli fortalt hva de skal gjøre? Anonymkode: df145...673 Voksene vil ta sine egne valg ikke bli styrt av andre. Endret 3. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Krisebærblomsten skrev (16 minutter siden): Voksene vil ta sine egne valg ikke bli styrt av andre. Voksne folk innser sine egne begrensninger, og spør andre om råd når det er nødvendig, istedenfor å insistere på å ta alle avgjørelser selv. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg vet ikke hva saken er relatert til. Men det er jo helt normalt i mange tilfeller å bli fortalt hva man skal gjøre. Jeg er ikke enig i at det er umulig å ikke hate det. Med mindre man med «fortalt hva de skal gjøre» automatisk innfortolker alle det innebærer kjefting, nedlatenhet eller annet negativt. Men slik ordene er skrevet, er de jo helt nøytrale. De fleste av oss må forholde oss til beskjeder som er gitt og hvordan ting skal gjøres på jobben, i trafikken og mange andre arenaer i livet. Det blir ganske håpløst om man ikke skal innrette seg på noe. 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars psykedeliker skrev (4 timer siden): Voksne folk innser sine egne begrensninger, og spør andre om råd når det er nødvendig, istedenfor å insistere på å ta alle avgjørelser selv. Dette er din mening. 0 Siter
Grendel Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars psykedeliker skrev (8 timer siden): Voksne folk innser sine egne begrensninger, og spør andre om råd når det er nødvendig, istedenfor å insistere på å ta alle avgjørelser selv. Jeg er enig i at voksne folk ber om råd og kjenner egne begrensninger. Jeg legger noe annet i å bli fortalt hva man skal gjøre. Jeg oppfatter det som å bli kommandert. Det er ikke en bra tone å ta mellom voksne. Det er ikke en effektiv lederstil de fleste steder. I forsvaret er det nødvendig, (men selv der har det alltid vært en suksessfaktor å gi noen grad av autonomi til lavere befal og soldater) 2 Siter
psykedeliker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Krisebærblomsten skrev (8 timer siden): Dette er din mening. Ikke bare min mening, men et verdivalg som mange flere enn meg lever etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.