stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor står det i gamle epikriser at min første kontakt med poliklinikken var i 1990 når det var før? Er det foreldet? Husker jo at jeg var der før det, ble henvist av legen min og var til psykiater der og en psykolog som ikke var god en plass. Er det pga han kanskje at de ikke vil ha det på papiret? Forstår ikke hvorfor jeg leser på dette nå men prøver å finne ut av meg selv, fant og noen gamle dagbøker jeg skal lese i. Virker ikke som jeg noen gang har fungert bra bortsett fra de to årene jeg var frisk og det er så rart, hvordan forklare det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Ikke det at det er så nøye men var bare rart at de utelot det, likte jo han psykiateren jeg traff da som jeg også var på et behandlingsopplegg hos senere i livet. En god mann som dessverre er død. Men han psykologen sa mye rart til meg, skulle likt å sett den journalen, de kunne vel ikke ha den er min konklusjon. Endret 1 time siden av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ikke det at det er så nøye men var bare rart at de utelot det, likte jo han psykiateren jeg traff da som jeg også var på et behandlingsopplegg hos senere i livet. En god mann som dessverre er død. Men han psykologen sa mye rart til meg, skulle likt å sett den journalen, de kunne vel ikke ha den er min konklusjon. Hvilke rare ting sa han til deg? Anonymkode: 6fa2e...496 0 Siter
stjernestøv Skrevet 54 minutter siden Forfatter Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvilke rare ting sa han til deg? Anonymkode: 6fa2e...496 Uff nei det vil jeg ikke gå inn på, syke ting. Husker ikke alt heller, men tror jeg vet hvorfor de skrev 1990 for det var året jeg fylte atten, hadde jo ikke lov å gå der før det for det var voksen psykiatri. Men det fantes jo ikke bup da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Uff nei det vil jeg ikke gå inn på, syke ting. Husker ikke alt heller, men tror jeg vet hvorfor de skrev 1990 for det var året jeg fylte atten, hadde jo ikke lov å gå der før det for det var voksen psykiatri. Men det fantes jo ikke bup da. Så uprofesjonelt! Anonymkode: 6fa2e...496 0 Siter
stjernestøv Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så uprofesjonelt! Anonymkode: 6fa2e...496 Ja lurer på hvor det ble av han, han var ung og nyutdannet tror jeg. Kanskje han var bup? Bare at de hadde det på samme plassen? Sto jo i epikrisen fra modum at jeg hadde vært til bup og ppt. Fy søren, jeg fant han på FB og han er pensjonist men sjefspsykolog? Emeritus? Betyr det pensjonert? Endret 41 minutter siden av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 38 minutter siden Forfatter Skrevet 38 minutter siden Nei jeg kan ikke huske alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.