Gå til innhold

Er det foreldet?

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja det er nok lurt, ja ingen næring i det bare sukker. 

Jo godt det :) Må få meg en airfryer, har lyst på det. 

Det er skikkelig digg. Har prøvd å steke svinefilet og kyllingfilet samt frosne grønnsaker. Alt blir veldig bra. Skal visst være godt med pommes frites også. Har tenkt på å prøve burger, men usikker på om det blir seigt. Samme med biff, tror det blir seigt. 

Også er det lett å rengjøre. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det er skikkelig digg. Har prøvd å steke svinefilet og kyllingfilet samt frosne grønnsaker. Alt blir veldig bra. Skal visst være godt med pommes frites også. Har tenkt på å prøve burger, men usikker på om det blir seigt. Samme med biff, tror det blir seigt. 

Også er det lett å rengjøre. 

Ok har lyst å prøve jeg og. 

stjernestøv
Skrevet

Måtte si ifra hvis jeg fikk mer av det åndelige så vi kunne gjøre noe med det, sier ifra hvis jeg blir redd hele tiden og blir dårlig fysisk. Det er jo tydeligvis psykisk det fysiske. 

stjernestøv
Skrevet

Pulsen min var på 120 for 26 år siden og fikk ikke noe for det. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Hva hjelper det å gå gjennom alt dette? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Hva hjelper det å gå gjennom alt dette? 

Ingenting men det viser jo bare at ingen gjorde jobben sin og at det var noe fysisk, de sa alt var psykisk. Gikk jo ofte til legen men mulig det er noe annet i dag, de har jo tatt det fysiske jeg har hatt på alvor i senere år. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Du klager om du ikke får noe for det og du klager om du får medisiner. Leger kan ikke gjøre noe riktig ser det ut som.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Du klager om du ikke får noe for det og du klager om du får medisiner. Leger kan ikke gjøre noe riktig ser det ut som.

Har bare drevet og lest i gamle ting men nå har jeg jo fått noe for det for jeg havnet på sykehuset, de tok meg ikke alvorlig før. Det reagerer jeg på, alt var psykisk men jeg var fysisk syk og trengte hjelp. Nei leger er ikke helt gode. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Har bare drevet og lest i gamle ting men nå har jeg jo fått noe for det for jeg havnet på sykehuset, de tok meg ikke alvorlig før. Det reagerer jeg på, alt var psykisk men jeg var fysisk syk og trengte hjelp. Nei leger er ikke helt gode. 

Så når de ikke gir deg medisiner mot høy puls, så er det galt.

Når de gir deg blodfortynnende, så er det galt.

Uansett hva de gjør, så finner du noe galt med det.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Så når de ikke gir deg medisiner mot høy puls, så er det galt.

Når de gir deg blodfortynnende, så er det galt.

Uansett hva de gjør, så finner du noe galt med det.

Ja det er galt, jeg skulle jo hatt det. 

Trengte jo ikke blodfortynnende så det var galt ja. 

Nei jeg finner ikke noe galt med alt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det er galt, jeg skulle jo hatt det. 

Trengte jo ikke blodfortynnende så det var galt ja. 

Nei jeg finner ikke noe galt med alt. 

Hvordan vet du at du ikke trengte blodfortynnende? Vet du hvorfor de gir ut blodfortynnende?

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet du at du ikke trengte blodfortynnende? Vet du hvorfor de gir ut blodfortynnende?

De trodde det var noe med hjertet og tok ct av hjertet, det er jo noe i den forbindelse så det var vel for sikkerhets skyld. Men det var ikke noe med hjertet så jeg trengte det ikke og de stakk meg stadig vekk, fikk stygge blåmerker pga blodfortynnende. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

De trodde det var noe med hjertet og tok ct av hjertet, det er jo noe i den forbindelse så det var vel for sikkerhets skyld. Men det var ikke noe med hjertet så jeg trengte det ikke og de stakk meg stadig vekk, fikk stygge blåmerker pga blodfortynnende. 

Du har bestemt deg for å være negativ mot leger. Vet ikke helt hvorfor, det vil jo ikke hjelpe deg med din sykehusskrekk. 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Du har bestemt deg for å være negativ mot leger. Vet ikke helt hvorfor, det vil jo ikke hjelpe deg med din sykehusskrekk. 

Har alltid vært redd leger og sykehus, det er ikke noe jeg har bestemt meg for. Nei vet ikke hvorfor jeg heller og det hjelper ikke akkurat nei. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Har alltid vært redd leger og sykehus, det er ikke noe jeg har bestemt meg for. Nei vet ikke hvorfor jeg heller og det hjelper ikke akkurat nei. 

Nei, jeg sier ikke at du har bestemt deg for å være redd dem. Men du har bestemt deg for å se på det de gjør, evt ikke gjør, i et negativt lys. Du tolker dem som regel negativt, i stedet for å spørre dem om hvorfor de tar de valgene de gjør for din helse. 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg sier ikke at du har bestemt deg for å være redd dem. Men du har bestemt deg for å se på det de gjør, evt ikke gjør, i et negativt lys. Du tolker dem som regel negativt, i stedet for å spørre dem om hvorfor de tar de valgene de gjør for din helse. 

Ok da så. Skal spørre dem heretter men blir så redd at jeg blir paralysert på en måte og jeg virker rolig på utsiden så de aner fred og ingen fare, jeg bare smiler og sier ja. 

stjernestøv
Skrevet

Tror ikke man kan snakke om åndelige ting i psykiatrien for det blir bare tolket feil, sykepleieren aksepterte det men det er ikke sikkert vernepleieren gjør det. Virket ikke sånn, kanskje hun er kristen eller ateist. 

stjernestøv
Skrevet

Når jeg leser om andre psykotiske og ser på min far hva han sier ser jeg jo hva psykotisk er, sånn har jeg aldri vært. 

stjernestøv
Skrevet

For 26 år siden var jeg på mitt dårligste, gikk til psykolog på familiekontoret som tok kontakt med psykiater og lege, hadde sykepleier fra kommunen, hadde healer og ei som ladet vann til meg og gikk mye til leger for å finne ut hva som feilte meg. Ingen av disse sa jeg var psykotisk, hvordan er det mulig? Jeg snakket mye om det åndelige og mine opplevelser, de godtok meg som jeg var. 

Så kom vi til modum på familieavdelingen og jeg snakket med psykiater og psykolog der, de ville gi meg trilafon for å klare oppholdet men jeg nektet og jeg klarte oppholdet. Dette var året etter jeg var så dårlig og jeg fortalte om hvordan jeg var, da kalte de det omsorgssvikt fra dem som skulle hjelpe meg. Så de så på meg som psykotisk men hvordan kunne alle de andre unngå å se det hvis det er sant? Det er derfor jeg tviler sånn nå. 

@nachnoo?

stjernestøv
Skrevet

Bare så mange folk liksom og ingen så at jeg var psykotisk? Det kan jo ikke stemme, er det vanskelig å se? Var til og med innlagt en plass en uke men reise før psykiater kom, jeg snakket veldig mye om åndelige ting. Det er noe som ikke stemmer her, er det ikke? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...