stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Nei det er et mysterium og plutselig på dps var jeg psykotisk så det kommer an på personene som ser, psykologer, leger og psykiatere. De har et rigid syn enkelte av dem mens de før det var åpen for det åndelige, spurte jo psykolgen flere ganger om jeg var sprø. På ingen måte sa hun og da snakket jeg om aliens og alt mulig, det var han sjefspsykologen som ga meg schizofreni. Kom med flere bøker til han og sa de opplevde det samme som meg, da var jo forfatterene psykotiske og da. 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) stjernestøv skrev (3 minutter siden): Nei det er et mysterium og plutselig på dps var jeg psykotisk så det kommer an på personene som ser, psykologer, leger og psykiatere. De har et rigid syn enkelte av dem mens de før det var åpen for det åndelige, spurte jo psykolgen flere ganger om jeg var sprø. På ingen måte sa hun og da snakket jeg om aliens og alt mulig, det var han sjefspsykologen som ga meg schizofreni. Kom med flere bøker til han og sa de opplevde det samme som meg, da var jo forfatterene psykotiske og da. Kanskje kan du finne ut av om du var psykotisk/har en psykoselidelse eller ikke ved å se på om "symptomene" (dvs din overopptatthet av det åndelige) forsvinner når du tar AP, eller ikke? Hvis symptomene forsvinner når du tar AP, så kan nok det være en god indikasjon. Endret 1 time siden av Vendi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Vendi skrev (6 minutter siden): Kanskje kan du finne ut av om du var psykotisk/har en psykoselidelse eller ikke ved å se på om "symptomene" (dvs din overopptatthet av det åndelige) forsvinner når du tar AP, eller ikke? Hvis symptomene forsvinner når du tar AP, så kan nok det være en god indikasjon. Men ap lukker jo igjen for det åndelige uansett om man er syk eller ikke, han maste sånn om ap han psykologen og sa det til healeren og hun sa jeg kunne ta det en liten stund for å få litt fred. var ikke meningen jeg skulle ta det i flere år og av og på og av og på, det gjør noe med hjernen. Så jeg er fucka pga det, skulle hatt erstatning. Endret 1 time siden av stjernestøv 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (16 minutter siden): Men ap lukker jo igjen for det åndelige uansett om man er syk eller ikke, han maste sånn om ap han psykologen og sa det til healeren og hun sa jeg kunne ta det en liten stund for å få litt fred. var ikke meningen jeg skulle ta det i flere år og av og på og av og på, det gjør noe med hjernen. Så jeg er fucka pga det, skulle hatt erstatning. Det er kanskje "av og på" som har hatt mer konsekvenser for deg enn AP i seg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Det er kanskje "av og på" som har hatt mer konsekvenser for deg enn AP i seg selv. Ja mulig det for av og på er ikke bra, men det er jo snakk om ap da og det tror jeg ikke hjernen min tåler så godt. At man kan forandre seg så mye av en medisin er skummelt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ja mulig det for av og på er ikke bra, men det er jo snakk om ap da og det tror jeg ikke hjernen min tåler så godt. At man kan forandre seg så mye av en medisin er skummelt. Men følelser er ikke fakta. Men det mener jeg - noe kan føles skummelt uten å være farlig. Så selv om du føler at AP er skummelt, så betyr ikke det automatisk at dine tanker om at hjernen din ikke tåler det så godt stemmer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (5 minutter siden): Men følelser er ikke fakta. Men det mener jeg - noe kan føles skummelt uten å være farlig. Så selv om du føler at AP er skummelt, så betyr ikke det automatisk at dine tanker om at hjernen din ikke tåler det så godt stemmer. Det er ikke følelser, det kjennes fysisk i kroppen og hjernen og fikk meg til å tenke og føle lite og det er ikke helt normalt. Folk har følelser og tanker, det er fakta faen. Skulle aldri ha tatt det og blitt så forskrudd som jeg har blitt over år. Da jeg fødte barn nummer to skrev jeg dagbok og jeg var så positiv selv om min sønn var helt vill og sjalu og mitt forhold var dårlig, jeg var så takknemlig for de tre guttene mine. Jeg tror også familieforhold gjorde meg syk selv om jeg ville se det gode i alt og alle. 0 Siter
Osten Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Glitter skrev (På 4.3.2026 den 13.48): Det er skikkelig digg. Har prøvd å steke svinefilet og kyllingfilet samt frosne grønnsaker. Alt blir veldig bra. Skal visst være godt med pommes frites også. Har tenkt på å prøve burger, men usikker på om det blir seigt. Samme med biff, tror det blir seigt. Også er det lett å rengjøre. Burger blir supergodt i airfryer, bare følg tiden som står på din. Det kan variere litt. Hvordan stekte du svinefilet? (Unnskyld, stjernestøv, skal ikke gå utenom tema mer) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24 minutter siden Forfatter Skrevet 24 minutter siden Osten skrev (23 minutter siden): Burger blir supergodt i airfryer, bare følg tiden som står på din. Det kan variere litt. Hvordan stekte du svinefilet? (Unnskyld, stjernestøv, skal ikke gå utenom tema mer) Det er greit det altså Her er det plass til alt. 0 Siter
Glitter Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Osten skrev (35 minutter siden): Burger blir supergodt i airfryer, bare følg tiden som står på din. Det kan variere litt. Hvordan stekte du svinefilet? (Unnskyld, stjernestøv, skal ikke gå utenom tema mer) Stekte den på 180 grader i 13-14 minutter. Snudde den halvveis. Kyllingfilet i 14 min blir perfekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.