AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg lurer på om jeg er rasist. Jeg har generelt fordommer mot muslimer. Men jeg blir veldig glad når jeg hører om folk som er sekulære muslimer, som f.eks. de fleste iranere i Norge. Der er det ikke burka og kriminalitet. De gifter seg også med nordmenn. Jeg liker iranere fordi de ikke er så opptatt av sharia og muslimske regler. Men jeg misliker religiøse miljøer og kulturer med æreskultur og giftig maskulinitet. Jeg har ikke noe fordommer mot rase, det er kulturen det går på. Er jeg rasist? Dette er instinkter og jeg klarer ikke resonnere annerledes. Jeg er ikke stolt av det. Jeg er ikke ufin mot folk. Anonymkode: d708f...df6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg vil ikke kalle det rasisme, men du har et annet problem når du skylder på "instinkter" istedenfor å stå for holdningene dine. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du får nesten slå opp definisjonen på rasist og se om det passer på deg. Anonymkode: 4da83...8ae 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.