AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Stod å laget mat å skulle skjære noen grønnsaker. Så får jeg øye på at vannet på fjøla har formet seg som et hjerte, bare det var tørket inn. Jeg ba i forveien om at ting skulle bli bedre. Jeg følte dette var et tegn, eller? Har ofte en følelse på at noen er nærmere oss når bonde ting skjer i livet. ♡ Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Eller hva tenker dere som tror på sånt? Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Eller hva tenker dere som tror på sånt? Anonymkode: 9467e...7a4 ja det er tegn der hele tiden bare vi legger merke til det, spesielt hjerter og fjær. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): ja det er tegn der hele tiden bare vi legger merke til det, spesielt hjerter og fjær. Lurer på hvem det var. Kommet mye etter en veldig godt bekjent døde Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på hvem det var. Kommet mye etter en veldig godt bekjent døde Anonymkode: 9467e...7a4 Da kan det jo være den personen som vil trøste deg eller fra hjelperne dine. De er med deg vet du. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stod å laget mat å skulle skjære noen grønnsaker. Så får jeg øye på at vannet på fjøla har formet seg som et hjerte, bare det var tørket inn. Jeg ba i forveien om at ting skulle bli bedre. Jeg følte dette var et tegn, eller? Har ofte en følelse på at noen er nærmere oss når bonde ting skjer i livet. ♡ Anonymkode: 9467e...7a4 Ja, det var nok et tegn fra noen som ser og vil hjelpe deg🙂 Endret 4. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Krisebærblomsten skrev (23 minutter siden): Ja, det var nok et tegn fra noen som ser og vil hjelpe deg🙂 Fra hjelperne mine kanskje? 😊 Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars stjernestøv skrev (2 timer siden): Da kan det jo være den personen som vil trøste deg eller fra hjelperne dine. De er med deg vet du. ❤️ Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer på hvem det var. Det er nok bare din egen underbevissthet. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Fra hjelperne mine kanskje? 😊 Anonymkode: 9467e...7a4 Ja, det kan hende🙂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Tanten min hun såg av og til en skygge av et menneske i romme mulig hennes bestemor. Anonymkode: d9a5d...ca9 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars psykedeliker skrev (1 time siden): Det er nok bare din egen underbevissthet. Mye kan være underbevisst eller at man leter etter tegn. Jeg hadde helt glemt hva jeg ba om og var helt i andre tanker. Når jeg da legger merke til hjerteform/fjær, da føler jeg det er en tanke/beskjed ❤️🫒 Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Ja, det kan hende🙂 Tror jeg vet hvem det er ❤️😄 Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tror jeg vet hvem det er ❤️😄 Anonymkode: 9467e... Endret 4. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror jeg vet hvem det er ❤️😄 Anonymkode: 9467e...7a4 Ja, det er nok et menneske du kjenner godt🙂et tegn fra vedkommende. Endret 4. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Vanlige tegn fra de døde er: Mange rapporterer om kjent parfyme eller sigarettlukt, at elektriske apparater slår seg av/på, eller følelsen av en berøring/klem. Drømmer og tegn: Drømmer der avdøde fremstår klare, friske og gir beskjeder er en annen vanlig opplevelse. Sorg og nærvær: Tegnene kommer ofte i perioder med intens savn. (Google) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Krisebærblomsten skrev (38 minutter siden): Drømmer og tegn: Drømmer der avdøde fremstår klare, friske og gir beskjeder er en annen vanlig opplevelse. Kun hatt denne 😊 Kan ikke huske lukten av vedkommende. Men drømmen var tydelig. Kunne ønske jeg kunne drømme det igjen. Har også drømt om det ene barnet til denne personen. Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Og det rareste er at jeg ikke tror det er familie/besteforeldre. Kan godt hende men merket mer til hjertene etter vedkommende døde. Anonymkode: 9467e...7a4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.