Lillemus Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Fru2020 skrev (7 timer siden): Har lurt på i det siste om det egentlig ikke er helt sunt for kroppen å høre musikk hele døgnet. Kanskje den egentlig trenger litt ro. Jeg hadde ikke taklet å ha musikk rundt meg 24/7, da hadde blitt sprø og utslitt. Er avhengig av stillhet innimellom altså. 1 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars 18 hours ago, Worriesome Plenty 2 said: Jeg lytter en 7 timer hver dag. Kanskje 5 mens jeg gjør andre ting som å sitte her. Og 2 timer med dedikert lytting der jeg vier hele oppmerksomheten til albumet jeg hører på. Omtrent det samme som deg, tenker jeg. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars emilie321 skrev (7 timer siden): Jeg har på radio hele tiden, også på natta, men da veldig lavt på. Fikk det rådet på ØNH på sykehuset da jeg har tinnitus og det demper min opplevelse av all pipingen. Bedre å høre på radio enn all den susingen og pipingen, dvs jeg hører alle lydene, men det blir ikke så fremtredende. Det skjønner jeg at kan være til hjelp. Min helseplage er me og da er jo mange lydsensitive så jeg tenkte i den banen. Lillemus skrev (6 timer siden): Jeg hadde ikke taklet å ha musikk rundt meg 24/7, da hadde blitt sprø og utslitt. Er avhengig av stillhet innimellom altså. Jeg hører somregel på veldig lav musikk. Noen får ganger må jeg også ha helt ro 2 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Før hørte jeg musikk hele tiden men det har jeg ikke gjort på lenge. 1 Siter
Vhanja Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Musikk er fantastisk, for så mange ting. Men det er også en egen ting, å klare å være i stillheten. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.