Gå til innhold

Hva har vi fått til den siste uken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne fokusere litt på hva vi har fått til den uken som var. Noe positivt eller oppløftende. Noe vi har overrasket oss selv med å få til. I disse tider med kaos i verden, går vi i tillegg går mot vår. Hva med å støtte hverandre, og anerkjenne våre fremsteg?

Jeg kan gjerne starte, og hører gjerne fra dere❤️

Sist uke var tung. Meget tung, men jeg klarte å være sosial og ikke kansellere noen planer. I tillegg fikk jeg til å gå ut på tur flere dager. Frisk luft, se snøen forsvinne og kjenne litt på bittelitt vår.

(Hadde nye solbriller, så koste meg ekstra😎)

Hva fikk du til? 🏆

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint! 

Sist uke kom jeg endelig under 100 kg på vekta og 18 kg ned totalt. Er litt stolt over å klare å gå ned i vekt etter at det pga medisiner sklidde kolossalt ut. 

Denne uken har jeg klart å stå imot alkoholsuget etter at jeg sprakk på det i helgen noe som trigget suget. 

Også har jeg gått noen turer. De er ikke lang pga dårlig fot, men jeg får nå gjort det likevel. 

Skrevet (endret)

Dette var en fin tråd.   Selv har jeg greid 14 dager med for mange avtaler og uten å bli totalt utslitt, hadde bare en dag hvor jeg måtte hvile hele dagen. Har også greid og opprettholdt treningen med 3 ganger i uka og også greid å satt pers på pers med trapbaren. Først 65kg og så 70kg. Synes det er gøy å se hvor mye sterkere jeg har blitt og at kroppen fungerer bedre. Har også greid å holde meg unna godteri i snart 14 dager.   Gleder meg over våren som har banket på😊

Endret av emilie321

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...