Trinity80 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vil gjerne fokusere litt på hva vi har fått til den uken som var. Noe positivt eller oppløftende. Noe vi har overrasket oss selv med å få til. I disse tider med kaos i verden, går vi i tillegg går mot vår. Hva med å støtte hverandre, og anerkjenne våre fremsteg? Jeg kan gjerne starte, og hører gjerne fra dere❤️ Sist uke var tung. Meget tung, men jeg klarte å være sosial og ikke kansellere noen planer. I tillegg fikk jeg til å gå ut på tur flere dager. Frisk luft, se snøen forsvinne og kjenne litt på bittelitt vår. (Hadde nye solbriller, så koste meg ekstra😎) Hva fikk du til? 🏆 2 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Så fint! Sist uke kom jeg endelig under 100 kg på vekta og 18 kg ned totalt. Er litt stolt over å klare å gå ned i vekt etter at det pga medisiner sklidde kolossalt ut. Denne uken har jeg klart å stå imot alkoholsuget etter at jeg sprakk på det i helgen noe som trigget suget. Også har jeg gått noen turer. De er ikke lang pga dårlig fot, men jeg får nå gjort det likevel. 1 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Dette var en fin tråd. Selv har jeg greid 14 dager med for mange avtaler og uten å bli totalt utslitt, hadde bare en dag hvor jeg måtte hvile hele dagen. Har også greid og opprettholdt treningen med 3 ganger i uka og også greid å satt pers på pers med trapbaren. Først 65kg og så 70kg. Synes det er gøy å se hvor mye sterkere jeg har blitt og at kroppen fungerer bedre. Har også greid å holde meg unna godteri i snart 14 dager. Gleder meg over våren som har banket på😊 Endret 1 time siden av emilie321 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.