Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hun har så fine tenner, har dere lagt merke til det? Skulle gjerne hatt fine tenner, hva koster det å få krone på alle tennene? Er det ikke det kjendisene gjør? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Hun har så fine tenner, har dere lagt merke til det? Skulle gjerne hatt fine tenner, hva koster det å få krone på alle tennene? Er det ikke det kjendisene gjør? 

Da må du til tannlege, er ikke du så redd for det da?

Anonymkode: 2705e...6c2

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei, de pusser og steller tennene sine regelmessig fra barnsben av. 

Anonymkode: 1bd5d...576

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Hun har nok fikset litt på dem, ja. På bilder fra 2023 og eldre har hun litt mellomrom mellom fortennene som nå er borte, nå er alle på rett linje.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må du til tannlege, er ikke du så redd for det da?

Anonymkode: 2705e...6c2

Jo men må jo til tannlege uansett nå. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, de pusser og steller tennene sine regelmessig fra barnsben av. 

Ja kanskje det er det men noen har store fine hvite tenner, andre har mindre fine. 

stjernestøv
Skrevet
Babette skrev (2 minutter siden):

Hun har nok fikset litt på dem, ja. På bilder fra 2023 og eldre har hun litt mellomrom mellom fortennene som nå er borte, nå er alle på rett linje.

Å sier du det ja, ja Jan Thomas har jo og fine tenner men de hadde han ikke da han var yngre. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja kanskje det er det men noen har store fine hvite tenner, andre har mindre fine. 

Jeg måtte google. Det er ganske stor forskjell på tennene hennes i 2023 og 2025, så hun har nok pyntet litt på seg og satt på tannfasetter. 

Endret av Nicklusheletida
stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Jeg måtte google. Det er ganske stor forskjell på tennene hennes i 2023 og 2025, så hun har nok pyntet litt på seg og satt på tannfalsetter. 

Åja trodde jo de var helt ekte jeg, det er noen som har det tenkte jeg. 

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (41 minutter siden):

Åja trodde jo de var helt ekte jeg, det er noen som har det tenkte jeg. 

Jeg vet ikke, men mellomrommet hun hadde mellom tennene har blitt borte. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke, men mellomrommet hun hadde mellom tennene har blitt borte. 

Ja jeg så på gamle bilder, hun har fikset en del ja. Før var de ikke så rette heller. 

Skrevet

Noen som har link til hvordan hun ser ut nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som har link til hvordan hun ser ut nå? 

Bare å google det så får du opp bilder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...