stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hun har så fine tenner, har dere lagt merke til det? Skulle gjerne hatt fine tenner, hva koster det å få krone på alle tennene? Er det ikke det kjendisene gjør? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Hun har så fine tenner, har dere lagt merke til det? Skulle gjerne hatt fine tenner, hva koster det å få krone på alle tennene? Er det ikke det kjendisene gjør? Da må du til tannlege, er ikke du så redd for det da? Anonymkode: 2705e...6c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Hun har så fine tenner, har dere lagt merke til det? Skulle gjerne hatt fine tenner, hva koster det å få krone på alle tennene? Er det ikke det kjendisene gjør? Nei, de pusser og steller tennene sine regelmessig fra barnsben av. Anonymkode: 1bd5d...576 0 Siter
Babette Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Hun har så fine tenner, har dere lagt merke til det? Skulle gjerne hatt fine tenner, hva koster det å få krone på alle tennene? Er det ikke det kjendisene gjør? Hun har nok fikset litt på dem, ja. På bilder fra 2023 og eldre har hun litt mellomrom mellom fortennene som nå er borte, nå er alle på rett linje. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da må du til tannlege, er ikke du så redd for det da? Anonymkode: 2705e...6c2 Jo men må jo til tannlege uansett nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, de pusser og steller tennene sine regelmessig fra barnsben av. Anonymkode: 1bd5d...576 Ja kanskje det er det men noen har store fine hvite tenner, andre har mindre fine. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Babette skrev (2 minutter siden): Hun har nok fikset litt på dem, ja. På bilder fra 2023 og eldre har hun litt mellomrom mellom fortennene som nå er borte, nå er alle på rett linje. Å sier du det ja, ja Jan Thomas har jo og fine tenner men de hadde han ikke da han var yngre. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ja kanskje det er det men noen har store fine hvite tenner, andre har mindre fine. Jeg måtte google. Det er ganske stor forskjell på tennene hennes i 2023 og 2025, så hun har nok pyntet litt på seg og satt på tannfasetter. Endret 2 timer siden av Nicklusheletida 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Nicklusheletida skrev (Akkurat nå): Jeg måtte google. Det er ganske stor forskjell på tennene hennes i 2023 og 2025, så hun har nok pyntet litt på seg og satt på tannfalsetter. Åja trodde jo de var helt ekte jeg, det er noen som har det tenkte jeg. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (41 minutter siden): Åja trodde jo de var helt ekte jeg, det er noen som har det tenkte jeg. Jeg vet ikke, men mellomrommet hun hadde mellom tennene har blitt borte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke, men mellomrommet hun hadde mellom tennene har blitt borte. Ja jeg så på gamle bilder, hun har fikset en del ja. Før var de ikke så rette heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Noen som har link til hvordan hun ser ut nå? Anonymkode: 1bd5d...576 0 Siter
stjernestøv Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har link til hvordan hun ser ut nå? Anonymkode: 1bd5d...576 Bare å google det så får du opp bilder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.