Gå til innhold

President Trump er utpekt av Jesus for å tenne signalbålet i Iran for å forårsake Armageddon og markere hans gjenkomst til jorden

Anbefalte innlegg

slabbedask
Skrevet

Drøssevis av soldatmeldinger har kommet inn om overordnede som bruker ekstremistisk, kristen retorikk for å rettferdiggjøre angrepene mot Iran.

Over 200 soldater fra 50 ulike avdelinger spredt over minst 30 militære anlegg har reagert på befalets ekstremistiske kristne retorikk når de har beskrevet angrepene mot Iran.

En offiser, som taler på vegne av 15 soldater, har fått ordre om at de når som helst aktivt kan bli satt inn i krigshandlingene.

Han forteller videre at hans overordnede har oppfordret dem til å si at «alt er en del av Guds guddommelige plan» og at han har henvist til sitater fra Johannes’ åpenbaring.

– De vitner om hvordan befalet er euforiske over en bibelsk sanksjonert krig som er det ubestridelige tegnet på at de ytterste tider, slik de beskrives i Det nye testamentet, raskt nærmer seg, forteller MRFF-leder Mikey Weinstein.

https://www.nettavisen.no/nyheter/usa-soldater-varsler-om-kristen-ekstremisme/s/5-95-2916798

Så er spørsmålet, skal man tro på dette? Er det bare oppspinn? Hvem vet i disse tider.

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (11 minutter siden):

Drøssevis av soldatmeldinger har kommet inn om overordnede som bruker ekstremistisk, kristen retorikk for å rettferdiggjøre angrepene mot Iran.

Over 200 soldater fra 50 ulike avdelinger spredt over minst 30 militære anlegg har reagert på befalets ekstremistiske kristne retorikk når de har beskrevet angrepene mot Iran.

En offiser, som taler på vegne av 15 soldater, har fått ordre om at de når som helst aktivt kan bli satt inn i krigshandlingene.

Han forteller videre at hans overordnede har oppfordret dem til å si at «alt er en del av Guds guddommelige plan» og at han har henvist til sitater fra Johannes’ åpenbaring.

– De vitner om hvordan befalet er euforiske over en bibelsk sanksjonert krig som er det ubestridelige tegnet på at de ytterste tider, slik de beskrives i Det nye testamentet, raskt nærmer seg, forteller MRFF-leder Mikey Weinstein.

https://www.nettavisen.no/nyheter/usa-soldater-varsler-om-kristen-ekstremisme/s/5-95-2916798

Så er spørsmålet, skal man tro på dette? Er det bare oppspinn? Hvem vet i disse tider.

Ja vi får håpe Jesus kommer tilbake da, det er mange som har ventet leeenge på det. 

Grendel
Skrevet
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Ja vi får håpe Jesus kommer tilbake da, det er mange som har ventet leeenge på det. 

Sånn som jeg husker Bibelen ville ikke Jesus bombet Iran uansett hva. Han var en absolutt pasifist. Han nektet disiplene å sloss mot de romerske soldatene som arrestere ham.

(Det spiller mindre rolle om dette strengt tatt skjedde sånn. Poenget er at dette er historiene de første kristne valgte å fortelle).

Derfor er jeg litt imponert over at noen klarer å bruke kristendom til å forsvare krig. Det må være anstrengende å leve med kognitiv dissonans på så høyt nivå.

Man kan forsvare krig, men ikke med kristendom.

Glitter
Skrevet
Grendel skrev (1 minutt siden):

Sånn som jeg husker Bibelen ville ikke Jesus bombet Iran uansett hva. Han var en absolutt pasifist. Han nektet disiplene å sloss mot de romerske soldatene som arrestere ham.

(Det spiller mindre rolle om dette strengt tatt skjedde sånn. Poenget er at dette er historiene de første kristne valgte å fortelle).

Derfor er jeg litt imponert over at noen klarer å bruke kristendom til å forsvare krig. Det må være anstrengende å leve med kognitiv dissonans på så høyt nivå.

Er det Trump som forsvarer med kristendom eller er det noen andre som har laget seg en mening og en historie om det? 

Grendel
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Er det Trump som forsvarer med kristendom eller er det noen andre som har laget seg en mening og en historie om det? 

Jeg tror det er noen lenger ned i systemet.

Saken er at offiserer og befal plutselig bruker den samme ekstreme kristne retorikken. Det kan virke som det er koordinert.

Glitter
Skrevet
Grendel skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er noen lenger ned i systemet.

Saken er at offiserer og befal plutselig bruker den samme ekstreme kristne retorikken. Det kan virke som det er koordinert.

Ok såpass. Det er jo ikke bra. 

stjernestøv
Skrevet
Grendel skrev (8 minutter siden):

Ja er enig i det, hellig krig er bullshit og det er mye av det de kristne tror og men må vel akseptere deres tro. 

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk brått opp for meg at ytterliggående kristendom kan brukes til noe positivt. Krig, heller tvilsomt. Men til åpningen av Epstein-filene.

Anonymkode: caa36...b57

slabbedask
Skrevet
2 hours ago, stjernestøv said:

Ja er enig i det, hellig krig er bullshit og det er mye av det de kristne tror og men må vel akseptere deres tro. 

For en gjeng hyklere.

stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (6 minutter siden):

For en gjeng hyklere.

Uff det var da voldsomt 😮 Ja for all del be for Trump.

slabbedask
Skrevet
2 minutes ago, stjernestøv said:

Uff det var da voldsomt 😮 Ja for all del be for Trump.

Dette er Trumps religiøse rådgiver. Hadde ikke så mange trodd på dette hadde det hørt inn under psykiatri.

stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Dette er Trumps religiøse rådgiver. Hadde ikke så mange trodd på dette hadde det hørt inn under psykiatri.

Dette var sykt ja, jeg ble helt forvirret i hodet av å høre på henne 😮 

Glitter
Skrevet
slabbedask skrev (52 minutter siden):

For en gjeng hyklere.

Huff det gav meg en dårlig følelse. Hyklere ja. Det er riktig ord. 

slabbedask
Skrevet
3 hours ago, stjernestøv said:

Dette var sykt ja, jeg ble helt forvirret i hodet av å høre på henne 😮 

Mer fra koko-kjerringa.

image.thumb.png.bdd819bd9c74511e7dcbe51ad4d100ee.png

stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Mer fra koko-kjerringa.

image.thumb.png.bdd819bd9c74511e7dcbe51ad4d100ee.png

Uff ikke god nei 😮 Og det er han med på.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutes ago, stjernestøv said:

Uff ikke god nei 😮 Og det er han med på.

Skummelt at det er denne gjengen som styrer USA og har tilgang til den røde knappen. De ønsker WW3.

Gud hjelpe oss alle.

Anonymkode: 014d9...276

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skummelt at det er denne gjengen som styrer USA og har tilgang til den røde knappen. De ønsker WW3.

Gud hjelpe oss alle.

Anonymkode: 014d9...276

Ja det er veldig skummelt. 

slabbedask
Skrevet

Litt AI-gøy på selveste freddan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...