Krisebærblomsten Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Har våren kommet der du bor? det har det hos meg🌷ingen snø å se. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Våren har kommet her jeg bor. Veiene er bare, men mye snø ellers. 1 Siter
Vhanja Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Våren har kommet her også, selv om jeg ikke stoler på det helt enda. Kulden kan fortsatt komme tilbake. Men akkurat nå nyter jeg sol og mildvær. 1 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Har våren kommet der du bor? det har det hos meg🌷ingen snø å se. Det er mye snø her ennå, men varmegrader så det smelter litt mer for hver dag. 😁 Om tre uker er det påske og det går jo fort! Og etter det - DA er det vår! 1 Siter
Fru2020 Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Hjemme hos meg er det vår når jeg kommer hjem på lørdag. Vi er nok ferdig med minusgradene og jeg har allerede plantet ut stemorsblomster og påskeliljer ved inngangspartiet. Planen er å plante mange forskjellige vårblomster på altanen neste uke. I parken der vi bor er både snøklokker og krokus i full blomst og de andre løkblomstene på vei. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Ja vi har hatt vår i to dager med sol Gleder meg til blomstene kommer. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars stjernestøv skrev (7 minutter siden): Ja vi har hatt vår i to dager med sol Gleder meg til blomstene kommer. Sol her og men nå kommer regnværet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Sol her og men nå kommer regnværet. Ja blir regn her og i dag... 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Våren har definitivt kommet. Det har smeltet mye, og fuglene synger. 0 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Nei vil ikke si det er vår. Det er 6 grader og snø/is har regnet vekk fra veiene, men er fortsatt mye snø ellers og jeg vet at mars er en ustabil måned. Plutselig blir det minusgrader og masse snø igjen. Kan egentlig ikke tenke at våren er kommet før midten av april. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars morsan skrev (4 timer siden): Våren har definitivt kommet. Det har smeltet mye, og fuglene synger. Fuglene synger her jeg bor og🙂 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Glitter skrev (3 timer siden): Nei vil ikke si det er vår. Det er 6 grader og snø/is har regnet vekk fra veiene, men er fortsatt mye snø ellers og jeg vet at mars er en ustabil måned. Plutselig blir det minusgrader og masse snø igjen. Kan egentlig ikke tenke at våren er kommet før midten av april. Hos meg er det ofte tidlig vår. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars knas skrev (3 timer siden): Vår? Jeg våknet til -7. Det var ikke mye vår☹️ 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Våren er her 🌱🌿🌼 I morges hørte jeg svarttrosten synge for første gang, og i dag satte jeg og en kollega oss ut på en benk i lunsjen i sola ☀️ I helga skal jeg plante påskeliljer ved døra hjemme. På tida å ta ned de røde gardinene i stua 😅 Mannen hadde hjemmekontor og teamsmøte i går og fikk kommentarer på julegardinene 😅😅😅 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars (endret) påskelilje skrev (10 minutter siden): Våren er her 🌱🌿🌼 I morges hørte jeg svarttrosten synge for første gang, og i dag satte jeg og en kollega oss ut på en benk i lunsjen i sola ☀️ I helga skal jeg plante påskeliljer ved døra hjemme. På tida å ta ned de røde gardinene i stua 😅 Mannen hadde hjemmekontor og teamsmøte i går og fikk kommentarer på julegardinene 😅😅😅 Det er et vårtegn🙂her hos meg har snøklokkene kommet fram. Så koselig dag du har hatt ute i ☀️ røde gardiner går helle åre🤭 Endret 6. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Fru2020 skrev (12 timer siden): Hjemme hos meg er det vår når jeg kommer hjem på lørdag. Vi er nok ferdig med minusgradene og jeg har allerede plantet ut stemorsblomster og påskeliljer ved inngangspartiet. Planen er å plante mange forskjellige vårblomster på altanen neste uke. I parken der vi bor er både snøklokker og krokus i full blomst og de andre løkblomstene på vei. Ferdig med minusgrader hos meg og🌼 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars (endret) Lillemus skrev (14 timer siden): Det er mye snø her ennå, men varmegrader så det smelter litt mer for hver dag. 😁 Om tre uker er det påske og det går jo fort! Og etter det - DA er det vår! Mitt hjemsted har og mye snø ennå. Ikke her jeg bor nå tenk snart påske🐣 Endret 6. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Våren er veldig positivt for meg av flere grunner Mars måndes og det er blitt vår og naturen begynner sakte men sikkert å spire og gro, og det har begynt å bli lysere på morgenen og kveldene. Dette er viktig for alt liv med lys og litt mer økte temperaturer. Naturen vår er så vakker og oppleve alt liv som beveger seg og lager lyder er balsam for sjelen min Anonymkode: 26aec...20b 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.