Sakura Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars (endret) Smågodt har blitt veldig dyrt😔jeg kjøpte inn til helgen/påske. Det blir lenge til neste gang kjøper ikke smågodt så ofte. 2-3 ganger i løp av 1 år. Kjøper helst sjokolade plate. Endret 7. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Smågodt har blitt veldig dyrt😔jeg kjøpte inn til helgen/påske. Det blir lenge til neste gang kjøper ikke smågodt så ofte. 2-3 ganger i løp av 1 år. Kjøper helst sjokolade plate. På meny er det 129 for kg for smågodt på fredag og lørdag. Det er ikke dyrt iforhold til annet godteri. Hvor handler du godteri? 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars emilie321 skrev (1 time siden): På meny er det 129 for kg for smågodt på fredag og lørdag. Det er ikke dyrt iforhold til annet godteri. Hvor handler du godteri? Extra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (10 timer siden): Smågodt har blitt veldig dyrt😔jeg kjøpte inn til helgen/påske. Det blir lenge til neste gang kjøper ikke smågodt så ofte. 2-3 ganger i løp av 1 år. Kjøper helst sjokolade plate. Tuller du? Smågodt er jo noe av det billigste som finnes. Kjøpte en kilo på europris for litt siden og betalte en slikk og ingenting. Anonymkode: ac968...498 0 Siter
laban Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Prix har kilopris 120 enkelte fredager. Men det varierer hva de har "kun torsdag" og "kun fredag". Vanligvis er det samme tilbud to uker på rad, og så bytter de. Men det gjelder typisk bestemte varianter av pizza og godteri. Jeg kjøper aldri smågodt, så jeg vet ingenting om utvalget. Men jeg er en erfaren tilbudsjeger og leser derfor kundeaviser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Europris har bra utvalg av smågodt ja. Jeg skal fylle påskeegget mitt med smågodt snart. Anonymkode: aa101...1e2 1 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tuller du? Smågodt er jo noe av det billigste som finnes. Kjøpte en kilo på europris for litt siden og betalte en slikk og ingenting. Anonymkode: ac968...498 Betalte 100kr for smågodt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Betalte 100kr for smågodt. Jeg er jevnlig å handler på europris, synes de og kiwi og coop obs har sykt bra utvalg og priser fremfor feks meny. Meny fikk jeg sjokk over å handle hos Kjøpte som sagt en kilo og betalte godt under hundre kroner. Se etter når de har tilbudsdager så sparer du mye. Anonymkode: ac968...498 1 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Meny der koster smågodt litt ja. Europris har aldri kjøp der, de har ofte gode priser rundt jul og påske. 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden): Meny der koster smågodt litt ja. Europris har aldri kjøp der, de har ofte gode priser rundt jul og påske. Meny har fast tilbud på fredager og lørdager. 129 for kg. Det er ikke gæernt 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars emilie321 skrev (41 minutter siden): Meny har fast tilbud på fredager og lørdager. 129 for kg. Det er ikke gæernt Nei, ikke så gale🍬 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Hvilke smågodt liker dere best? Jeg liker godt seigmenn, sure føtter, krokodiller, skum, gele, colaflasker, marsipan, karameller, sjokolade med fyll og uten fyll. Mest surt men litt søtt og. Anonymkode: aa101...1e2 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke smågodt liker dere best? Jeg liker godt seigmenn, sure føtter, krokodiller, skum, gele, colaflasker, marsipan, karameller, sjokolade med fyll og uten fyll. Mest surt men litt søtt og. Anonymkode: aa101...1e2 Sjokolade, Dumle, pære, lakris, seigmann, krokodiller , fersken, drops, karameller, sure føtter, skum, fisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 18.00): Hvilke smågodt liker dere best? Jeg liker godt seigmenn, sure føtter, krokodiller, skum, gele, colaflasker, marsipan, karameller, sjokolade med fyll og uten fyll. Mest surt men litt søtt og. Anonymkode: aa101...1e2 Kirsebær, lakris, geléklumper Anonymkode: 41c55...bac 0 Siter
Alba Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Jeg liker all smågodt. Spiser det ofte selv om jeg ikke burde det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Krisebærblomsten skrev (På 7.3.2026 den 1.14): Smågodt har blitt veldig dyrt😔jeg kjøpte inn til helgen/påske. Det blir lenge til neste gang kjøper ikke smågodt så ofte. 2-3 ganger i løp av 1 år. Kjøper helst sjokolade plate. Smågodt er det veldig lenge mellom at jeg kjøper. Ikke fordi jeg ikke liker det (jeg spiser det meste!), men fordi det er så mye rart i det at jeg ikke vil spise det. Da tar jeg heller sjokolade og lakris. Mmmmm! 😋 1 Siter
Ekstra Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Har ikke kjøpt smågodt siden barna var små. Om jeg en sjelden gang kjøper noe søtt blir det heller sjokolade. Om jeg skal ha noe godt til meg selv er det mye mer sannsynlig at jeg kjøper noe salt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Jeg har kjøpt smågodt i det siste, men bare fra Nidar og kjøper da sjokolade og salt lakris. Det beste er sjokolade med bringebærgele 😜 0 Siter
Grendel Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Det er en stund siden sist, men det hender. Holder meg til 10 biter for å ha en slags grense . Det må være en fin blanding.Sjokoladefigurer. Sjokolade med små nonstop. Hval sjokolade med marsipan. Og noen sure cola-stenger eller regnbuefargede for å friske opp litt i mellom. 0 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Forfatter Skrevet 10. mars Grendel skrev (7 minutter siden): Det er en stund siden sist, men det hender. Holder meg til 10 biter for å ha en slags grense . Det må være en fin blanding.Sjokoladefigurer. Sjokolade med små nonstop. Hval sjokolade med marsipan. Og noen sure cola-stenger eller regnbuefargede for å friske opp litt i mellom. Flink du som kan spise 10 biter🙂det kan ikke jeg. Her skal posen tømmes🤭 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.