Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gratulerer med kvinnedagen👸den skal feires med smågodt🥳 

Endret av Krisebærblomsten
Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Gratulerer :) Ikke det at jeg bryr meg så veldig men det er jo en viktig dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Bryr en seg om kvinnedagen, bør en bruke dagen (og andre dager) til å lage barn, så slå dere løs damer!

Den største trusselen mot kvinners rettigheter i Norge er mangel på barn, som gjør at en importerer mennesker fra midtøsten og afrika, hvor kvinner har mye dårligere rettigheter

Skal prosjektet vårt lykkes, må "frigjorte" damer lager barn, ellers vil "frigjorte"damer dø ut, og undertrykte damer vil bli standard, også i Norge

Men har ikke sett noen paroler om det, som er litt rart 👽

Anonymkode: c375f...943

AnonymBruker
Skrevet
29 minutes ago, AnonymBruker said:

Bryr en seg om kvinnedagen, bør en bruke dagen (og andre dager) til å lage barn, så slå dere løs damer!

Den største trusselen mot kvinners rettigheter i Norge er mangel på barn, som gjør at en importerer mennesker fra midtøsten og afrika, hvor kvinner har mye dårligere rettigheter

Skal prosjektet vårt lykkes, må "frigjorte" damer lager barn, ellers vil "frigjorte"damer dø ut, og undertrykte damer vil bli standard, også i Norge

Men "frigjorte" damer vil jo ha mer innvandring fordi de har så mye empati med folk fra midtøsten og afrika?

Anonymkode: fba59...42f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinnedagen og andre dager da skal vi lage barn🤣tenk om det blir gutter? 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Gratulerer :) Ikke det at jeg bryr meg så veldig men det er jo en viktig dag. 

Jeg går ikke i demonstrasjonstog i dag👸 

Skrevet

Det er fortsatt lønnsforskjeller mellom kvinner og menn😠 

Glitter
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (12 minutter siden):

Jeg fødte en gutt på kvinnedagen for 11 år siden i dag. 😅

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden):

Jeg går ikke i demonstrasjonstog i dag👸 

Ikke jeg heller. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutes ago, Krisebærblomsten said:

Det er fortsatt lønnsforskjeller mellom kvinner og menn😠 

Det er lik lønn for likt arbeid.

Skrevet
Glitter skrev (24 minutter siden):

Så koselig du fikk en gutt på kvinnedagen. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutes ago, Krisebærblomsten said:

Norske gutter er de som er mest for kvinners rettigheter i Verden, så det blir bra. Kjør på !

Alternativet er en muslimsk gutt som kommer hit og vil kreve at du går under et laken dagen lang, og det vil du vel ikke skal være fremtiden for norske jenter ;) 

22 minutes ago, Glitter said:

Bra, men vi trenger flere. "Brenn kondomene i kvinnefrigjøringens navn". (bra parole-frase)

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men "frigjorte" damer vil jo ha mer innvandring fordi de har så mye empati med folk fra midtøsten og afrika?

Ja det er også noe vi trenger på parolene, "Nei til berikende mangfold og kultur, ja til Norges kvinnevennlige kultur!" meeeeen, det vil nok ikke stå på noen paroler :o  

Skrevet (endret)
Krisebærblomsten skrev (43 minutter siden):

Du vil vi skal føde jenter så vi ikke dør ut. Ikke lett og finne en mann med jente gener der ute🤔Er det ikke mannen som bestemmer kjønnet? 

Skrevet

Tenk om damene her i Norge vil ha en muslimsk mann? ikke alle vi ha en Norsk. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja det er også noe vi trenger på parolene, "Nei til berikende mangfold og kultur, ja til Norges kvinnevennlige kultur!" meeeeen, det vil nok ikke stå på noen paroler :o

Så du tør ikke lage den selv altså? Det sier alt vi trenger å vite om deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da blir det julebaby vis en blir gravid på kvinnedagen🥰   

Glitter
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (27 minutter siden):

Tenk om damene her i Norge vil ha en muslimsk mann? ikke alle vi ha en Norsk. 

Det vil ikke jeg. For stor kulturforskjell. 

Skrevet (endret)
Glitter skrev (6 minutter siden):

Det vil ikke jeg. For stor kulturforskjell. 

Blir stor kulturforskjell muslimsk mennene er utseende messing finne🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...