Sakura Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars (endret) Gratulerer med kvinnedagen👸den skal feires med smågodt🥳 Endret 8. mars av Krisebærblomsten 3 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Gratulerer Ikke det at jeg bryr meg så veldig men det er jo en viktig dag. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Bryr en seg om kvinnedagen, bør en bruke dagen (og andre dager) til å lage barn, så slå dere løs damer! Den største trusselen mot kvinners rettigheter i Norge er mangel på barn, som gjør at en importerer mennesker fra midtøsten og afrika, hvor kvinner har mye dårligere rettigheter Skal prosjektet vårt lykkes, må "frigjorte" damer lager barn, ellers vil "frigjorte"damer dø ut, og undertrykte damer vil bli standard, også i Norge Men har ikke sett noen paroler om det, som er litt rart 👽 Anonymkode: c375f...943 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 29 minutes ago, AnonymBruker said: Bryr en seg om kvinnedagen, bør en bruke dagen (og andre dager) til å lage barn, så slå dere løs damer! Den største trusselen mot kvinners rettigheter i Norge er mangel på barn, som gjør at en importerer mennesker fra midtøsten og afrika, hvor kvinner har mye dårligere rettigheter Skal prosjektet vårt lykkes, må "frigjorte" damer lager barn, ellers vil "frigjorte"damer dø ut, og undertrykte damer vil bli standard, også i Norge Anonymkode: c375f...943 Men "frigjorte" damer vil jo ha mer innvandring fordi de har så mye empati med folk fra midtøsten og afrika? Anonymkode: fba59...42f 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Bryr en seg om kvinnedagen, bør en bruke dagen (og andre dager) til å lage barn, så slå dere løs damer! Den største trusselen mot kvinners rettigheter i Norge er mangel på barn, som gjør at en importerer mennesker fra midtøsten og afrika, hvor kvinner har mye dårligere rettigheter Skal prosjektet vårt lykkes, må "frigjorte" damer lager barn, ellers vil "frigjorte"damer dø ut, og undertrykte damer vil bli standard, også i Norge Men har ikke sett noen paroler om det, som er litt rart 👽 Anonymkode: c375f...943 Kvinnedagen og andre dager da skal vi lage barn🤣tenk om det blir gutter? 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (5 timer siden): Gratulerer Ikke det at jeg bryr meg så veldig men det er jo en viktig dag. Jeg går ikke i demonstrasjonstog i dag👸 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Det er fortsatt lønnsforskjeller mellom kvinner og menn😠 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Krisebærblomsten skrev (12 minutter siden): Kvinnedagen og andre dager da skal vi lage barn🤣tenk om det blir gutter? Jeg fødte en gutt på kvinnedagen for 11 år siden i dag. 😅 1 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden): Jeg går ikke i demonstrasjonstog i dag👸 Ikke jeg heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 6 minutes ago, Krisebærblomsten said: Det er fortsatt lønnsforskjeller mellom kvinner og menn😠 Det er lik lønn for likt arbeid. Anonymkode: fba59...42f 1 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (24 minutter siden): Jeg fødte en gutt på kvinnedagen for 11 år siden i dag. 😅 Så koselig du fikk en gutt på kvinnedagen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 34 minutes ago, Krisebærblomsten said: Kvinnedagen og andre dager da skal vi lage barn🤣tenk om det blir gutter? Norske gutter er de som er mest for kvinners rettigheter i Verden, så det blir bra. Kjør på ! Alternativet er en muslimsk gutt som kommer hit og vil kreve at du går under et laken dagen lang, og det vil du vel ikke skal være fremtiden for norske jenter 22 minutes ago, Glitter said: Jeg fødte en gutt på kvinnedagen for 11 år siden i dag. 😅 Bra, men vi trenger flere. "Brenn kondomene i kvinnefrigjøringens navn". (bra parole-frase) 1 hour ago, AnonymBruker said: Men "frigjorte" damer vil jo ha mer innvandring fordi de har så mye empati med folk fra midtøsten og afrika? Anonymkode: fba59...42f Ja det er også noe vi trenger på parolene, "Nei til berikende mangfold og kultur, ja til Norges kvinnevennlige kultur!" meeeeen, det vil nok ikke stå på noen paroler Anonymkode: c375f...943 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars (endret) Krisebærblomsten skrev (43 minutter siden): Kvinnedagen og andre dager da skal vi lage barn🤣tenk om det blir gutter? Du vil vi skal føde jenter så vi ikke dør ut. Ikke lett og finne en mann med jente gener der ute🤔Er det ikke mannen som bestemmer kjønnet? Endret 8. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Tenk om damene her i Norge vil ha en muslimsk mann? ikke alle vi ha en Norsk. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja det er også noe vi trenger på parolene, "Nei til berikende mangfold og kultur, ja til Norges kvinnevennlige kultur!" meeeeen, det vil nok ikke stå på noen paroler Så du tør ikke lage den selv altså? Det sier alt vi trenger å vite om deg. 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bryr en seg om kvinnedagen, bør en bruke dagen (og andre dager) til å lage barn, så slå dere løs damer! Den største trusselen mot kvinners rettigheter i Norge er mangel på barn, som gjør at en importerer mennesker fra midtøsten og afrika, hvor kvinner har mye dårligere rettigheter Skal prosjektet vårt lykkes, må "frigjorte" damer lager barn, ellers vil "frigjorte"damer dø ut, og undertrykte damer vil bli standard, også i Norge Men har ikke sett noen paroler om det, som er litt rart 👽 Anonymkode: c375f...943 Da blir det julebaby vis en blir gravid på kvinnedagen🥰 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Krisebærblomsten skrev (27 minutter siden): Tenk om damene her i Norge vil ha en muslimsk mann? ikke alle vi ha en Norsk. Det vil ikke jeg. For stor kulturforskjell. 1 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars (endret) Glitter skrev (6 minutter siden): Det vil ikke jeg. For stor kulturforskjell. Blir stor kulturforskjell muslimsk mennene er utseende messing finne🙂 Endret 8. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.