stjernestøv Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Har du sett på det? Viaplay? Der gjør de mye for folk. 0 Siter
At det var... Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 1 hour ago, stjernestøv said: Har du sett på det? Viaplay? Der gjør de mye for folk. Gjør de mer enn på andre sykehus? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars At det var... skrev (1 minutt siden): Gjør de mer enn på andre sykehus? Nei det er vel det vanlige men det er interessant å se når de hjelper folk, flinke som får til alt mulig. 0 Siter
laban Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (13 timer siden): Har du sett på det? Viaplay? Jeg tror jeg har sett første sesong. Jeg så også alle episodene av Rigshospitalet mens de var tilgjengelige på danske TV-sider. Men etter en stund krever de innlogging med dansk ID. Hvis du har TV2play, kan du se en sykehusserie der som ikke er dokumentarisk, men mer eller mindre realistisk drama: Dag og natt. Den er dansk, men norske Pål Sverre Hagen er med. Jeg likte den, men jeg var nok i overkant positiv fordi jeg er så innmari glad i Anders W. Berthelsen. Første sesong er best, der har Sofie Gråbøl en ledende rolle. Jeg vet du foretrekker serier fra virkeligheten, men jeg anbefaler likevel Slutten av sommeren på Viaplay. Den er basert på en bok av Anders de la Motte, første bok i serien som kalles "Årstidskvartetten". Jeg har lest alle fire, men husker mest av den første. Serien er tro mot boka den bygger på, som heter Sensommer på norsk. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars laban skrev (5 timer siden): Jeg tror jeg har sett første sesong. Jeg så også alle episodene av Rigshospitalet mens de var tilgjengelige på danske TV-sider. Men etter en stund krever de innlogging med dansk ID. Mener at NRK Har en dokumentarisk serie liggende ute nå om barneavdelingen på Haukeland Sykehus. Jeg har ikke sett direkte TV siden tenårene, men vil gjerne se denne serien. Hørt mye positivt omtale om den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars laban skrev (9 timer siden): Jeg tror jeg har sett første sesong. Jeg så også alle episodene av Rigshospitalet mens de var tilgjengelige på danske TV-sider. Men etter en stund krever de innlogging med dansk ID. Hvis du har TV2play, kan du se en sykehusserie der som ikke er dokumentarisk, men mer eller mindre realistisk drama: Dag og natt. Den er dansk, men norske Pål Sverre Hagen er med. Jeg likte den, men jeg var nok i overkant positiv fordi jeg er så innmari glad i Anders W. Berthelsen. Første sesong er best, der har Sofie Gråbøl en ledende rolle. Jeg vet du foretrekker serier fra virkeligheten, men jeg anbefaler likevel Slutten av sommeren på Viaplay. Den er basert på en bok av Anders de la Motte, første bok i serien som kalles "Årstidskvartetten". Jeg har lest alle fire, men husker mest av den første. Serien er tro mot boka den bygger på, som heter Sensommer på norsk. Ok. Takk for tips Får inn å se. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Eva Sofie skrev (4 timer siden): Mener at NRK Har en dokumentarisk serie liggende ute nå om barneavdelingen på Haukeland Sykehus. Jeg har ikke sett direkte TV siden tenårene, men vil gjerne se denne serien. Hørt mye positivt omtale om den. Det har jeg sett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Dorthe skrev (1 time siden): Jeg liker the Pitt på HBO. Den er dødsgod, jeg synes den gode gamle E.R også er super Anonymkode: 494b9...f47 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.