Gå til innhold

Har du gledet noen nylig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper jeg gledet to stykker i går. 

Har noen gledet deg? Nei, ingen. Kan ikke huske en gang noen har gjort. 

Har du såret noen? Nei. 

Har noe såret eller ville deg vondt? Ja, senest i går. 

Anonymkode: ed32a...4c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har lyst å dele? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ingen som har lyst å dele? 

Nei, vi er lei disse trådene dine hvor du fisker etter det samme. 

Anonymkode: cb7ef...0df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, vi er lei disse trådene dine hvor du fisker etter det samme. 

Anonymkode: cb7ef...0df

Fisker etter hva? Her er det om glede og såret. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt merkelig at det alltid er alle andres feil? 

Anonymkode: c7eb2...ccd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det ikke litt merkelig at det alltid er alle andres feil? 

Hva mener du her? Tror du lyver? 

Bare ta to eksempler.  Jeg sendte en hyggelig snap til en. Den ble åpnet og ikke svart på. Ok tenkte jeg og tiden gikk. Jeg sendte ny forleden dag. Åpnet og ikke svar. 

Nytt eksempel. Hadde en avtale om å møtes. Ble avlyst ok tenkte jeg. Ikke en lyd etter det. Tok lang tid jeg sendte en ny. Jeg sa bare gi en lyd når det passer og den er ikke svart på bare åpnet. 

Dette sårer. Kan du skjønne det? Så kommer vel det at det er meg det er noe galt med siden de gjør det. Ikke forståelse på at sånt er kjipt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare ta to eksempler.  Jeg sendte en hyggelig snap til en. Den ble åpnet og ikke svart på. Ok tenkte jeg og tiden gikk. Jeg sendte ny forleden dag. Åpnet og ikke svar. 

Nytt eksempel. Hadde en avtale om å møtes. Ble avlyst ok tenkte jeg. Ikke en lyd etter det. Tok lang tid jeg sendte en ny. Jeg sa bare gi en lyd når det passer og den er ikke svart på bare åpnet. 

Dette sårer. Kan du skjønne det? Så kommer vel det at det er meg det er noe galt med siden de gjør det. Ikke forståelse på at sånt er kjipt. 

Jeg ble ikke såret da jeg var i samme situasjon som deg. Jeg tenkte bare at da er personen opptatt og så finner vi på noe annet en annen gang. Du stilte jo heller ikke et spørsmål, du sa gi lyd når ... Jeg tror du gjør deg selv en tjeneste ved å ikke tolke absolutt alt i verste mening hele tiden. Kom deg litt ut av tankegangen om at du er et offer og at alle sårer deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mener at dersom alt handlet om alle andre så ville jeg brukt litt tid på å finne ut om det er noe ved meg som gjør at det blir slik.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg mener at dersom alt handlet om alle andre så ville jeg brukt litt tid på å finne ut om det er noe ved meg som gjør at det blir slik.

Blir hvordan? At de ikke svarer osv? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir hvordan? At de ikke svarer osv? 

"Har noen gledet deg? Nei, ingen. Kan ikke huske en gang noen har gjort. "

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ble ikke såret da jeg var i samme situasjon som deg. Jeg tenkte bare at da er personen opptatt og så finner vi på noe annet en annen gang. Du stilte jo heller ikke et spørsmål, du sa gi lyd når ... Jeg tror du gjør deg selv en tjeneste ved å ikke tolke absolutt alt i verste mening hele tiden. Kom deg litt ut av tankegangen om at du er et offer og at alle sårer deg. 

Om du leser meg rett prøvde jeg å tenke det, men når det samme skjer gang nr 2. Hva da? Og man hadde hatt behov for et menneske i livet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du leser meg rett prøvde jeg å tenke det, men når det samme skjer gang nr 2. Hva da? Og man hadde hatt behov for et menneske i livet. 

Folk kan jo ikke gjøre det minste feil i relasjonen uten at du føler deg såret?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Har noen gledet deg? Nei, ingen. Kan ikke huske en gang noen har gjort. "

Jeg føler vel at ingen vil glede meg. Og ærlig jeg kommer ikke på sist noen gjorde. Eller på bursdagen min var det en som gjorde noe fint! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk kan jo ikke gjøre det minste feil i relasjonen uten at du føler deg såret?

Jeg leser signaler og tenker at om de ville så hadde de gjort det. Grunnen til at jeg skrev at gi en lyd er pga vedkommende har mindre tid enn meg. Er vel ganske normalt å føle på det når ting skjer igjen. 

psykedeliker
Skrevet (endret)

Det virker som du ser på tilværelsen som et nullsumspill. Det er et verdivalg, men du kan velge andre verdier.

For eksempel at ingen skylder deg noe, og du skylder heller ingen noe.

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Da har du fått svaret ditt, og du trenger ikke sende en ny.

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Da har du fått svaret ditt, og du trenger ikke tenke mer på det.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og man hadde hatt behov for et menneske i livet.

I vårt samfunn oppsøker man profesjonell hjelp i slike situasjoner.

Jeg leser signaler

Du kan velge å forholde deg til klarspråk, og ikke noe annet.

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser signaler og tenker at om de ville så hadde de gjort det. Grunnen til at jeg skrev at gi en lyd er pga vedkommende har mindre tid enn meg. Er vel ganske normalt å føle på det når ting skjer igjen. 

Det kan være de vil det, men alt trenger vel ikke skje akkurat denne uken, denne måneden? 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Det virker som du ser på tilværelsen som et nullsumspill. Det er et verdivalg, men du kan velge andre verdier.

For eksempel at ingen skylder deg noe, og du skylder heller ingen noe.

Da har du fått svaret ditt, og du trenger ikke sende en ny.

Da har du fått svaret ditt, og du trenger ikke tenke mer på det.

I vårt samfunn oppsøker man profesjonell hjelp i slike situasjoner.

Du kan velge å forholde deg til klarspråk, og ikke noe annet.

Om jeg tolket deg rett så mener du at de er ikke interessert? 

Så om du har behov for å tenke på noe annet enn det tøffe du hadde stått i dom jeg gjør ville kontaktet profesjonelle. Jeg hadde trengt en venn. Så jeg kanskje hadde sett litt lys. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan være de vil det, men alt trenger vel ikke skje akkurat denne uken, denne måneden? 

Når noen åpner og ikke svare er de ikke veldig interessert? Og ja si neste mnd, men kunne de ikke sagt det da? Ikke lat meg henge sånn, 

AnonymBruker
Skrevet

Når noen åpner og ikke svare er de ikke veldig interessert? Og ja si neste mnd, men kunne de ikke sagt det da? Ikke lat meg henge sånn, 

Nei, helt vanlig. Jeg får ørten sms i uka. Jeg åpner og glemmer. Ikke gjør deg selv så sårbar at du går i knas fordi om en stakkars sjel ikke responderer på sekundet. Jobb for å få deg flere folk inn i livet ditt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, helt vanlig. Jeg får ørten sms i uka. Jeg åpner og glemmer. Ikke gjør deg selv så sårbar at du går i knas fordi om en stakkars sjel ikke responderer på sekundet. Jobb for å få deg flere folk inn i livet ditt. 

Du har kanskje rett, men jeg blir der. Nå har jeg ikke my vedkommende siden før jul. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...