AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Er det ingen som har lyst å dele? Og hvorfor ikke? Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke lat meg henge sånn, Så ring dem og lag en ny avtale med én gang, istedenfor å tillate dem å "la deg henge sånn". Kan det være så vanskelig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det ingen som har lyst å dele? Og hvorfor ikke? Anonymkode: ed32a...4c6 Du vet hvorfor. Du har fått svar på det tidligere i tråden. Hva med å begynne å jobbe med å få det bedre fremfor å henge fast i det samme hele tiden? Folk bruker av tiden sin på å gi deg råd og hjelpe deg og du bare ignorerer alt og fortsetter å skrive det samme om igjen og om igjen. Anonymkode: cb7ef...0df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet hvorfor. Du har fått svar på det tidligere i tråden. Hva med å begynne å jobbe med å få det bedre fremfor å henge fast i det samme hele tiden? Folk bruker av tiden sin på å gi deg råd og hjelpe deg og du bare ignorerer alt og fortsetter å skrive det samme om igjen og om igjen. Anonymkode: cb7ef...0df Jeg tar til meg råd. Har fått en fine og setter pris på. Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tar til meg råd. Har fått en fine og setter pris på. Anonymkode: ed32a...4c6 Hvilke råd har du tatt til deg? Anonymkode: cb7ef...0df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Er der ikke fint å dele glede og sorg? Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke råd har du tatt til deg? Anonymkode: cb7ef...0df Jeg forsøker nå med det jeg står i å ta en ting av gangen (ikke spise hele berget). Skrevet ned for å forsøke å sortere f.eksempel. Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2026 den 23.16): Nå har jeg ikke my vedkommende siden før jul. Anonymkode: ed32a...4c6 Hva snakker du med aktuell venn om? Hva er fokus fra din side i relasjonen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Eva Sofie skrev (7 timer siden): Hva snakker du med aktuell venn om? Hva er fokus fra din side i relasjonen? Vi snakket om alt mulig. Jeg hadde det veldig kjekt. Å være sammen. Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Mennesker i livet mitt eller ihvertfall de jeg trodde viser seg at de ikke er der! De sårer mer enn de gleder! Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars De gjør som de vil, men synes det er dårlig av dem! Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De gjør som de vil, men synes det er dårlig av dem! Anonymkode: ed32a...4c6 Alle må få gjøre som de vil. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): Alle må få gjøre som de vil. Ja, så klart. Det gjør de også. Og ser de velger å ikke svare eller avtaler med meg. Hadde hatt lyst hadde de gjort det. Det sårer og da sitter jeg her alene. Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, så klart. Det gjør de også. Og ser de velger å ikke svare eller avtaler med meg. Hadde hatt lyst hadde de gjort det. Det sårer og da sitter jeg her alene. Anonymkode: ed32a...4c6 Men da er de ikke verdt det når du ikke er verdt det? Prøv å treffe andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, så klart. Det gjør de også. Og ser de velger å ikke svare eller avtaler med meg. Hadde hatt lyst hadde de gjort det. Det sårer og da sitter jeg her alene. Anonymkode: ed32a...4c6 Men når skal du akseptere det og gå videre? Finne nye venner? Du ser jo selv at du gjør deg selv bare vondt ved å dvele på dette. Anonymkode: cb7ef...0df 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars stjernestøv skrev (5 minutter siden): Men da er de ikke verdt det når du ikke er verdt det? Prøv å treffe andre. Tydeligvis er jeg ikke. Sårer veldig! Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men når skal du akseptere det og gå videre? Finne nye venner? Du ser jo selv at du gjør deg selv bare vondt ved å dvele på dette. Anonymkode: cb7ef...0df Høres så lett ut. Bare finne nye? Jeg klarer ikke. Sitter bare hjemme nå med dette tunge jeg står i alene. Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tydeligvis er jeg ikke. Sårer veldig! Anonymkode: ed32a...4c6 Forstår jo det men du er like verdifull og det er du for andre folk og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men når skal du akseptere det og gå videre? Finne nye venner? Du ser jo selv at du gjør deg selv bare vondt ved å dvele på dette. Anonymkode: cb7ef...0df Legger til. Må ha energi for gjøre sånt. Noe jeg ikke har, men en tlf eller et møte med en venn hadde hjulpet, men nei. Anonymkode: ed32a...4c6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.