AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Vi har en veldig streng sjef, men rettferdig og grei når det kommer til det å ha det greit på jobb. Ikke veldig flink til å lytte og føler h*n jager etter meg hele tiden. Ser ol belysningen er på når vedkommende går forbi der jeg jobber. Ringer og kommer på jobb plutselig. H*n spurte når jeg var på jobb, å som ALLE oss andre så kom vi fem minutter over. Dette forteller jeg h*n, men sier «ikke lyv til meg», jeg blir helt paff og dier jeg ikke gjør det, kunne ikke falle meg inn å lyve til en sjef. Har h*n vørt borti dette før eller? Jeg var bare ikke inne på akkutqt dette rommet da h*n gikk forbi. Dette har pågått en stund og det er veldig slitsomt. Kan dere skjønne det eller er det bare meg? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fe718...10f 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi har en veldig streng sjef, men rettferdig og grei når det kommer til det å ha det greit på jobb. Ikke veldig flink til å lytte og føler h*n jager etter meg hele tiden. Ser ol belysningen er på når vedkommende går forbi der jeg jobber. Ringer og kommer på jobb plutselig. H*n spurte når jeg var på jobb, å som ALLE oss andre så kom vi fem minutter over. Dette forteller jeg h*n, men sier «ikke lyv til meg», jeg blir helt paff og dier jeg ikke gjør det, kunne ikke falle meg inn å lyve til en sjef. Har h*n vørt borti dette før eller? Jeg var bare ikke inne på akkutqt dette rommet da h*n gikk forbi. Dette har pågått en stund og det er veldig slitsomt. Kan dere skjønne det eller er det bare meg? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fe718...10f Jeg får ikke helt med meg hva du egentlig spør om, men hvorfor kommer dere for sent på jobb? Om dette gjør deg usikker på jobb så ta oppførselen hans opp med verneombud. Har dere kolleger snakket sammen om dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars 40 minutes ago, AnonymBruker said: Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fe718...10f Møte opp presis? Anonymkode: d88cf...6e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Lillemus skrev (29 minutter siden): Jeg får ikke helt med meg hva du egentlig spør om, men hvorfor kommer dere for sent på jobb? Om dette gjør deg usikker på jobb så ta oppførselen hans opp med verneombud. Har dere kolleger snakket sammen om dette? Det var idag, men vi har flexitid, så vi blir til de minuttene over da. Dette gjelder veldig mange. Er bare meg sjefen sier det til og kjenner litt på det. Det å si st jeg lyver før jeg forklart meg føltes ikke riktig. Anonymkode: fe718...10f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Møte opp presis? Anonymkode: d88cf...6e4 Vi blir de 5 minuttene over. Kan iallefall si dette til alle. Anonymkode: fe718...10f 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var idag, men vi har flexitid, så vi blir til de minuttene over da. Dette gjelder veldig mange. Er bare meg sjefen sier det til og kjenner litt på det. Det å si st jeg lyver før jeg forklart meg føltes ikke riktig. Anonymkode: fe718...10f Ved flexitid har man jo en kjernetid der man må være tilstede og kan flekse i forkant og etterkant, så med mindre det er kjernetiden dere er for sene i, så skjønner jeg ikke hva sjefen tuller med der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Jeg hadde ikke brydd meg, utover at jeg hadde tatt til meg at jeg gjorde feil. Møt punktlig fremover så slipper du dette Anonymkode: 1a182...da4 0 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars (endret) Ikke alltid en kan komme presis på jobb dette må bare sjefen din tåle av og til. Hadde ikke brydd meg om han ble litt sur. Hva vet han om deg? du kan ha blitt forsinka pga trafikken eller andre ting. Endret 10. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Krisebærblomsten skrev (4 timer siden): Ikke alltid en kan komme presis på jobb dette må bare sjefen din tåle av og til. Hadde ikke brydd meg om han ble litt sur. Hva vet han om deg? du kan ha blitt forsinka pga trafikken eller andre ting. Ja men tenk å påsta at jeg lyver. Skal prøve å ikke bry meg. Anonymkode: fe718...10f 0 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars (endret) AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja men tenk å påsta at jeg lyver. Skal prøve å ikke bry meg. Anonymkode: fe718...10f Kan skje alle av og til de kommer for sent tror ingen lyver om det. Endret 10. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Kan skje alle av og til de kommer for sent tror ingen lyver om det. Ja følte at hun har opplevd dette tidligere. Anonymkode: fe718...10f 0 Siter
Grendel Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Det er en drøyt anklage en annen person for direkte løgn. Spesielt når det er uten grunn. Du har noen alternativ: - La det passere, hvis du ellers er godt fornøyd med arbeidsplassen. - Klage direkte til sjefen skriftlig (et såkalt "power move") - Klage til HR, tillitsvalgt, verneombud. - Finne en annen jobb. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.