Gå til innhold

Sjefen sa, ikke lyv!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en veldig streng sjef, men rettferdig og grei når det kommer til det å ha det greit på jobb. Ikke veldig flink til å lytte og føler h*n jager etter meg hele tiden. Ser ol belysningen er på når vedkommende går forbi der jeg jobber. Ringer og kommer på jobb plutselig. H*n spurte når jeg var på jobb, å som ALLE oss andre så kom vi fem minutter over. Dette forteller jeg h*n, men sier «ikke lyv til meg», jeg blir helt paff og dier jeg ikke gjør det, kunne ikke falle meg inn å lyve til en sjef. Har h*n vørt borti dette før eller? Jeg var bare ikke inne på akkutqt dette rommet da h*n gikk forbi. Dette har pågått en stund og det er veldig slitsomt. Kan dere skjønne det eller er det bare meg? 

Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: fe718...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi har en veldig streng sjef, men rettferdig og grei når det kommer til det å ha det greit på jobb. Ikke veldig flink til å lytte og føler h*n jager etter meg hele tiden. Ser ol belysningen er på når vedkommende går forbi der jeg jobber. Ringer og kommer på jobb plutselig. H*n spurte når jeg var på jobb, å som ALLE oss andre så kom vi fem minutter over. Dette forteller jeg h*n, men sier «ikke lyv til meg», jeg blir helt paff og dier jeg ikke gjør det, kunne ikke falle meg inn å lyve til en sjef. Har h*n vørt borti dette før eller? Jeg var bare ikke inne på akkutqt dette rommet da h*n gikk forbi. Dette har pågått en stund og det er veldig slitsomt. Kan dere skjønne det eller er det bare meg? 

Hva kan jeg gjøre? 

Jeg får ikke helt med meg hva du egentlig spør om, men hvorfor kommer dere for sent på jobb? Om dette gjør deg usikker på jobb så ta oppførselen hans opp med verneombud. Har dere kolleger snakket sammen om dette?

Skrevet
40 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva kan jeg gjøre? 

Møte opp presis?

Anonymkode: d88cf...6e4

Skrevet
Lillemus skrev (29 minutter siden):

Jeg får ikke helt med meg hva du egentlig spør om, men hvorfor kommer dere for sent på jobb? Om dette gjør deg usikker på jobb så ta oppførselen hans opp med verneombud. Har dere kolleger snakket sammen om dette?

Det var idag, men vi har flexitid, så vi blir til de minuttene over da. Dette gjelder veldig mange. Er bare meg sjefen sier det til og kjenner litt på det. Det å si st jeg lyver før jeg forklart meg føltes ikke riktig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Møte opp presis?

Anonymkode: d88cf...6e4

Vi blir de 5 minuttene over. 

Kan iallefall si dette til alle. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...