AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Jeg har fått to insektstikk rett ved siden av hverandre med en cm. Mellom. Men vi er i Mars. Har de kommet allerede? Er snø ute på Østlandet Anonymkode: 344f9...1f8 0 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått to insektstikk rett ved siden av hverandre med en cm. Mellom. Men vi er i Mars. Har de kommet allerede? Er snø ute på Østlandet Anonymkode: 344f9...1f8 Har ikke kommet insekter her jeg bor ennå. Høres ut som fuglelopper du har fått. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Har ikke kommet insekter her jeg bor ennå. Høres ut som fuglelopper du har fått. Hva er fuglelopper? Anonymkode: 344f9...1f8 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er fuglelopper? Anonymkode: 344f9...1f8 Lopper som bor i fuglereder. Om du har vært nær rede, fuglekasse eller katt som har vært det, så kan det godt være fuglelopper. Det er ikke farlig og de kan ikke leve på mennesker. Noen merker nesten ingenting til bittene, jeg er en av de heldige som får store vabler som klør noe hinsides. 1 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er fuglelopper? Anonymkode: 344f9...1f8 flere røde, svært kløende knuter i huden, typisk samlet i en gruppe eller rekke på huden. 0 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars (endret) Lillemus skrev (7 minutter siden): Lopper som bor i fuglereder. Om du har vært nær rede, fuglekasse eller katt som har vært det, så kan det godt være fuglelopper. Det er ikke farlig og de kan ikke leve på mennesker. Noen merker nesten ingenting til bittene, jeg er en av de heldige som får store vabler som klør noe hinsides. Jeg og er en av de😞som barn kunne ikke min mamma tørke mine klær ut om våren. Klør ja helt grusomt. Endret 10. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.