AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Hvorfor spammer du forumet med så mange tråder? Anonymkode: 2f6a5...37d 0 Siter
Vhanja Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor spammer du forumet med så mange tråder? Anonymkode: 2f6a5...37d Hvorfor tør du ikke kritisere brukere under nick? Det er ikke spam når starter tråder om ulike tema. Ang tema - Ja, Cornitas-chipsen synes jeg var veldig god. Har ikke smakt noen av isene. 4 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Forfatter Skrevet 10. mars (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor spammer du forumet med så mange tråder? Anonymkode: 2f6a5...37d Hvorfor er du anonym? svare på ditt spørsmål jeg starter nye temaer for ny prat. Endret 10. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Forfatter Skrevet 10. mars (endret) Vhanja skrev (14 minutter siden): Hvorfor tør du ikke kritisere brukere under nick? Det er ikke spam når starter tråder om ulike tema. Ang tema - Ja, Cornitas-chipsen synes jeg var veldig god. Har ikke smakt noen av isene. Jeg for skrive dagbok🤭 Endret 10. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Vhanja Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Krisebærblomsten skrev (6 minutter siden): Jeg for skrive dagbok🤭 Ingenting galt med å starte tråder. Er jo nok av andre anonymebrukere som har klaget over lite aktivitet på forumet. Men også koselig med dagbok. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Jeg synes den nye solo super med rød appelsin var nydelig Anonymkode: 19783...b73 2 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Forfatter Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes den nye solo super med rød appelsin var nydelig Anonymkode: 19783...b73 Jeg og likte den. 0 Siter
Sakura Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars Monaka isen den Japanske var god litt lite smak. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg prøvde Kims golden gourmet grillet løk chips. Helt grei. Ikke noe annet en en ok chips. Synes heller de burde reintrodusere american grill chips de hadde I år 2000. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars De burde innført pepper og salt chips som var på 80 tallet, den var best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.