Anonym21345 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen som har fått positiv test etter dere skulle hatt mensen? Hvordan gikk det og hvor mange dager etter fikk dere positivt svar? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Anonym21345 skrev (19 minutter siden): Noen som har fått positiv test etter dere skulle hatt mensen? Er det ikke nettopp det som er det vanlige? Altså at man tester når man er på overtid? Anonymkode: 1b934...dd9 0 Siter
Anonym21345 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke nettopp det som er det vanlige? Altså at man tester når man er på overtid? Anonymkode: 1b934...dd9 Jeg håper det da? Men er 7 dager siden jeg skulle hatt mensen 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Anonym21345 skrev (5 minutter siden): Jeg håper det da? Men er 7 dager siden jeg skulle hatt mensen Da vil du få et pålitelig svar hvis du tester, særlig hvis du bruker morgenurin. (Det var jeg som svarte ovenfor, mente ikke å være anonym.) Endret 1 time siden av laban 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.