AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Hvor mange dpo før du fikk positiv,synlig test? Anonymkode: 6506a...eb8 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor mange dpo før du fikk positiv,synlig test? Anonymkode: 6506a...eb8 Dpo? 0 Siter
laban Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Lillemus skrev (44 minutter siden): Dpo? Trolig "dager på overtid"? AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange dpo før du fikk positiv,synlig test? Anonymkode: 6506a...eb8 Hvis du er regelmessig til vanlig, får du pålitelig svar (enten det er positivt eller negativt) etter bare noen få dager. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars laban skrev (1 time siden): Trolig "dager på overtid"? Hvis du er regelmessig til vanlig, får du pålitelig svar (enten det er positivt eller negativt) etter bare noen få dager. Ikke = ikke kommet mens har jeg fått med meg, men dpo var nytt. 0 Siter
laban Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Lillemus skrev (28 minutter siden): Ikke = ikke kommet mens har jeg fått med meg IKM antakelig? 😛 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars laban skrev (14 minutter siden): IKM antakelig? 😛 Autokorrekt ass... 🤪 1 Siter
Fru2020 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Lillemus skrev (På 10.3.2026 den 18.28): Dpo? Days past ovolation. Husker ikke når jeg fikk positiv test desverre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Fru2020 skrev (1 time siden): Days past ovolation. Ah! Dager etter eggløsning, det gir mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.