Sakura Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars (endret) Bør artister få uttale seg politisk i Eurovision? Felicia har uttale seg om hva hun mener. Endret 11. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Grendel Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Jeg synes hun må få uttale seg politisk om hva som helst så lenge det ikke er under selve MGP arrangementet. Det er ikke rimelig at et TV program skal nekte noen å si hva de mener utenom sendingene. Hvis man tillater politiske markeringer under selve konkurransen/ sendingen kan det ta overhånd ødelegge hele konseptet. Hvis noen har problemer med det får de la være å delta. 0 Siter
Sakura Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars Grendel skrev (17 timer siden): Jeg synes hun må få uttale seg politisk om hva som helst så lenge det ikke er under selve MGP arrangementet. Det er ikke rimelig at et TV program skal nekte noen å si hva de mener utenom sendingene. Hvis man tillater politiske markeringer under selve konkurransen/ sendingen kan det ta overhånd ødelegge hele konseptet. Hvis noen har problemer med det får de la være å delta. Felicia uttalelse kan koste Sverige en mulig seier i finalen🤔 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Jeg synes de kan holde meningene for seg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars De visste hva de gikk til. Hvis de ikke likte opplegget, kunne de latt være å delta. Anonymkode: 5bbc8...e8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.