Nicklusheletida Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. 12 Siter
Glitter Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Oi så fantastisk. Gratulerer. Hører det er livets dessert. 1 Siter
Ekstra Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Nicklusheletida skrev (15 minutter siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Spennende, gratulerer! 1 Siter
nachnoo Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Gratulerer! Det er en fin og alvorlig sak. Jeg fikk en taleforstyrrelse etter at jeg fikk barnebarn. 1 Siter
XbellaX Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Gratulerer Nicklus : -) 1 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Å gratulerer så masse ❤️ Det er stor stas 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars nachnoo skrev (23 minutter siden): Gratulerer! Det er en fin og alvorlig sak. Jeg fikk en taleforstyrrelse etter at jeg fikk barnebarn. Det vil sikkert skje meg også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Gratulerer så masse! Det blir koselig det! ❤️ 1 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Så utrolig koselig og det har du ventet på en stund. Gratulerer så mye 🥰 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars Dorthe skrev (28 minutter siden): Så utrolig koselig og det har du ventet på en stund. Gratulerer så mye 🥰 Ja, det var jo på tide De har vært sammen i 12 år, men har bare skyvd det forran seg. Det passet visst egentlig ikke nå heller, men det passer jo aldri helt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars nachnoo skrev (4 timer siden): Gratulerer! Det er en fin og alvorlig sak. Jeg fikk en taleforstyrrelse etter at jeg fikk barnebarn. Gikk den over etterhvert? Anonymkode: db2df...d2d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.