Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. 3 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Oi så fantastisk. Gratulerer. Hører det er livets dessert. 1 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (15 minutter siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Spennende, gratulerer! 1 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Å, så fantastisk ❤️ Gratulerer så mye!!! 1 Siter
nachnoo Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Gratulerer! Det er en fin og alvorlig sak. Jeg fikk en taleforstyrrelse etter at jeg fikk barnebarn. 1 Siter
XbellaX Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Gratulerer Nicklus : -) 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Å gratulerer så masse ❤️ Det er stor stas 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.