nachnoo Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gikk den over etterhvert? Anonymkode: db2df...d2d Nei, jeg har fortsatt store problemer med å si nei. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars nachnoo skrev (7 minutter siden): Nei, jeg har fortsatt store problemer med å si nei. Just do it (say no)! Anonymkode: 519f7...d2e 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars nachnoo skrev (21 minutter siden): Nei, jeg har fortsatt store problemer med å si nei. Er ikke det et privilegie vi besteforeldre har? Det å kunne si ja😊 og å skjemme litt bort😊 2 Siter
frosken Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Nicklusheletida skrev (På 11.3.2026 den 11.12): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. En ekte gladnyhet:-) Gratulerer! 1 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars (endret) Heldige dere som har barn og barnebarn🙂 Endret 12. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
frosken Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Nicklusheletida skrev (På 11.3.2026 den 11.12): Jeg fikk en gladnyhet i dag og så får jeg ikke lov til å fortelle det til noen. Jeg brenner etter å fortelle det, så bare må si det her I steden. -JEG SKAL BLI BESTEMOR !!! 🥰😍😃 Er helt på tuppa nå. Blir bra med starten på en ny generasjon pianospillere:-) 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars frosken skrev (11 timer siden): Blir bra med starten på en ny generasjon pianospillere:-) He he, vi får se da Nytt piano har i hvert fall kommet i hus der. 2 Siter
Grendel Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars nachnoo skrev (På 11.3.2026 den 19.47): Nei, jeg har fortsatt store problemer med å si nei. Det er ditt privilegium som bestefar 😄 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.