Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Finnes det noen oversikt over hvor vanlig det er å vinne fram i KK? Er det i det hele tatt vits å utsette seg for prosessen? Jeg har lite lyst til det egentlig, men lurer jo. 0 Siter
nachnoo Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Da jeg ledet en akuttavdeling, kan jeg ikke huske at vi tapte en eneste sak på godt over 15 år. Men det henger selvsagt sammen med grensene avdelingen har for å oppheve tvang selv. Hvis man selv opphever tvilstilfeller og kun beholder de som sikkert oppfyller kravene for tvang, vil færre pasienter få medhold i KKom. 0 Siter
Glitter Skrevet 36 minutter siden Forfatter Skrevet 36 minutter siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Da jeg ledet en akuttavdeling, kan jeg ikke huske at vi tapte en eneste sak på godt over 15 år. Men det henger selvsagt sammen med grensene avdelingen har for å oppheve tvang selv. Hvis man selv opphever tvilstilfeller og kun beholder de som sikkert oppfyller kravene for tvang, vil færre pasienter få medhold i KKom. Ok. Skjønner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.