Gå til innhold

Hva skjer om jeg forteller om planer om å ta psilocybin til behandler på DPS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville det være dumt? Får det det noen meldekonsekvonsekvenser i form av førekort eller andre ting? Inndragning av medisiner jeg står på? Noe som helst? Har barn om det har noe å si… Ellers helt «ryddige kår» om man kan si det slik. I mitt tilfelle ville det vært med trygge mennesker rundt meg, samt at det ville vært for terapautisk hensikt. Jeg ønsker jo å være så åpen som mulig, men vil selvsagt ikke at det skal straffe seg. Mulig jeg overtenker det hele 🫣 

Anonymkode: b16bf...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som gjør dette og hun har også omsorg for barn. Dette er et ulovlig rusmiddel, og jeg er svært bekymret. 

Anonymkode: 3b35c...7e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ville det være dumt? Får det det noen meldekonsekvonsekvenser i form av førekort eller andre ting? Inndragning av medisiner jeg står på? Noe som helst? Har barn om det har noe å si… Ellers helt «ryddige kår» om man kan si det slik. I mitt tilfelle ville det vært med trygge mennesker rundt meg, samt at det ville vært for terapautisk hensikt. Jeg ønsker jo å være så åpen som mulig, men vil selvsagt ikke at det skal straffe seg. Mulig jeg overtenker det hele 🫣 

Anonymkode: b16bf...ddc

Du vil bli sterkt frarådet?

Anonymkode: 063ee...80e

Skrevet

Jeg ville sterkt frarådet det. Samtidig ville jeg sett på det som et alvorlig tegn på umodenhet, og varsel til barnevernet ville skjedd om du gjennomførte det.

Skrevet

Jeg gikk en gang til en terapeut som fortalte at da han var ung røyka de hasj i gruppeterapi ledet av en psykolog. Det var nok noe omstridt. Jeg ville først sjekket litt holdninger til vedkommende rundt bruk av psykedelica. 

Anonymkode: e0800...94a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...