AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ville det være dumt? Får det det noen meldekonsekvonsekvenser i form av førekort eller andre ting? Inndragning av medisiner jeg står på? Noe som helst? Har barn om det har noe å si… Ellers helt «ryddige kår» om man kan si det slik. I mitt tilfelle ville det vært med trygge mennesker rundt meg, samt at det ville vært for terapautisk hensikt. Jeg ønsker jo å være så åpen som mulig, men vil selvsagt ikke at det skal straffe seg. Mulig jeg overtenker det hele 🫣 Anonymkode: b16bf...ddc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Jeg har en venninne som gjør dette og hun har også omsorg for barn. Dette er et ulovlig rusmiddel, og jeg er svært bekymret. Anonymkode: 3b35c...7e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ville det være dumt? Får det det noen meldekonsekvonsekvenser i form av førekort eller andre ting? Inndragning av medisiner jeg står på? Noe som helst? Har barn om det har noe å si… Ellers helt «ryddige kår» om man kan si det slik. I mitt tilfelle ville det vært med trygge mennesker rundt meg, samt at det ville vært for terapautisk hensikt. Jeg ønsker jo å være så åpen som mulig, men vil selvsagt ikke at det skal straffe seg. Mulig jeg overtenker det hele 🫣 Anonymkode: b16bf...ddc Du vil bli sterkt frarådet? Anonymkode: 063ee...80e 0 Siter
nachnoo Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Jeg ville sterkt frarådet det. Samtidig ville jeg sett på det som et alvorlig tegn på umodenhet, og varsel til barnevernet ville skjedd om du gjennomførte det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Jeg gikk en gang til en terapeut som fortalte at da han var ung røyka de hasj i gruppeterapi ledet av en psykolog. Det var nok noe omstridt. Jeg ville først sjekket litt holdninger til vedkommende rundt bruk av psykedelica. Anonymkode: e0800...94a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.