AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tenk salt snacks (trenger ikke være chips). Hva er din favoritt? Skal handle inn til helgen til en kosestund og trenger litt forslag, kanskje det er noen vi ikek har forsøkt før Anonymkode: 22ae1...d84 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Selv foretrekker jeg Sørlands chips med havsalt, men kjøper for det meste Maarud popcorn da det er mye bedre for meg Endret 1 time siden av emilie321 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (Akkurat nå): Selv foretrekker jeg Sørlands chips med havsalt den orginale eller den ekstra tynne? Anonymkode: 22ae1...d84 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): den orginale eller den ekstra tynne? Anonymkode: 22ae1...d84 Den orginale 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kims gule pose med salt. Ikke ultraprosert! Anonymkode: 94e6c...8c4 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maarud ost og løk. Sørlandschips spansk paprika. Kims mexicans fiesta. Mine favoritter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Maarud ost og løk. Sørlandschips spansk paprika. Kims mexicans fiesta. Mine favoritter. Det der er faktisk mine favoritter også !! men jeg må si Lays med vanlig salt også er med på lista . Anonymkode: 22ae1...d84 1 Siter
Lillemus Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Maarud med paprika og Pringles med rømme og løk. Mmmmm....! 0 Siter
Ekstra Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Jeg er altfor glad i Potegull salt, gul pose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.