AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Tenk salt snacks (trenger ikke være chips). Hva er din favoritt? Skal handle inn til helgen til en kosestund og trenger litt forslag, kanskje det er noen vi ikek har forsøkt før Anonymkode: 22ae1...d84 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars (endret) Selv foretrekker jeg Sørlands chips med havsalt, men kjøper for det meste Maarud popcorn da det er mye bedre for meg Endret 11. mars av emilie321 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars emilie321 skrev (Akkurat nå): Selv foretrekker jeg Sørlands chips med havsalt den orginale eller den ekstra tynne? Anonymkode: 22ae1...d84 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): den orginale eller den ekstra tynne? Anonymkode: 22ae1...d84 Den orginale 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Kims gule pose med salt. Ikke ultraprosert! Anonymkode: 94e6c...8c4 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Maarud ost og løk. Sørlandschips spansk paprika. Kims mexicans fiesta. Mine favoritter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Maarud ost og løk. Sørlandschips spansk paprika. Kims mexicans fiesta. Mine favoritter. Det der er faktisk mine favoritter også !! men jeg må si Lays med vanlig salt også er med på lista . Anonymkode: 22ae1...d84 2 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Maarud med paprika og Pringles med rømme og løk. Mmmmm....! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Dorthe skrev (Akkurat nå): Agera med ost og løk 😋 Madrid selvfølgelig 0 Siter
Grendel Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Tortillachips med ost. Potetgull med "Salt & Vinegar" (problemet er at alle andre hater det så jeg må spise posen alene) Vanlig salt pottis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Grendel skrev (6 minutter siden): Potetgull med "Salt & Vinegar" (problemet er at alle andre hater det så jeg må spise posen alene) Når ble det et problem? 😉 2 Siter
Eva Sofie Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenk salt snacks (trenger ikke være chips). Hva er din favoritt? Anonymkode: 22ae1...d84 French Fries fra Maarud. Noen oppblåste, luftige og porøse chipsstenger på omtrent en halv cm tykkelse. I likhet med @emilie321 liker jeg også popcorn, og vi har funnet ut at popcornet til FP faktisk er greit spiselig. En lang snabel... Sørlandschips, den som ble nevnt, er også god, men vi foretrekker den som er ekstra tynn. Coop sin chips er også helt grei. Edit: Dette var en fristende tråd på en torsdag... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Eva Sofie skrev (30 minutter siden): I likhet med @emilie321 liker jeg også popcorn, og vi har funnet ut at popcornet til FP faktisk er greit spiselig. En lang snabel... Det setter seg fast over alt i tennene jo 😮 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars stjernestøv skrev (12 minutter siden): Det setter seg fast over alt i tennene jo 😮 Hehe, det har jeg ikke merket... Sitter FP sitt popcorn mer fast enn f.eks. Maarud? Vanligvis er jeg litt skeptisk til de aller billigste billigmerkene. Jeg er ikke imponert over deres kroneis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.