stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Eva Sofie skrev (4 minutter siden): Hehe, det har jeg ikke merket... Sitter FP sitt popcorn mer fast enn f.eks. Maarud? Vanligvis er jeg litt skeptisk til de aller billigste billigmerkene. Jeg er ikke imponert over deres kroneis. Har bare prøvd maarud jeg så det vet jeg ikke men det er ekkelt det der. Ja styrer unna de jeg og bortsett fra ostepop til first price for den er knall. 1 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Pringles Original, Lays Chips Saltet, Maarud Potetgull Paprika, Maarud Cornitas Spicy Mexican, Potetgull sour cream & onion og Maarud Potetgull salt & pepper. 👍 0 Siter
Alba Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Pringles. Fordi den kan jeg ta med overalt uten å tenke på at chipsen skal knekke i tusen biter. Typisk meg. Også liker jeg popcorn. 1 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Alba skrev (På 12.3.2026 den 18.32): Pringles. Fordi den kan jeg ta med overalt uten å tenke på at chipsen skal knekke i tusen biter. Typisk meg. Også liker jeg popcorn. Jeg liker best popcorn blir ofte det jeg spiser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.