Gå til innhold

Innlagt ved medisinbytte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det å være innlagt ved medisinbytte(antipsykotika) og ved hvilke tilfeller skjer det? Er det da vanligst å være på døgnpost på DPS eller sykehus?

Anonymkode: 1427d...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innlagt i 8 uker for å bytte fra Leponex til Xeplion. Fordi tidligere har jeg blitt dårlig ved forsøk på å bytte. Var innlagt på rus og psykiatri post. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor vanlig er det å være innlagt ved medisinbytte(antipsykotika) og ved hvilke tilfeller skjer det? Er det da vanligst å være på døgnpost på DPS eller sykehus?

Kan jeg spørre hva diagnosen din er? Det kommer gjerne litt ann på funksjonsnivået ditt?

Anonymkode: 29060...bc0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jeg spørre hva diagnosen din er? Det kommer gjerne litt ann på funksjonsnivået ditt?

Vrangforestillingslidelse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vrangforestillingslidelse. 

Riktig. Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det kan høres ut som det er klokt med innleggelse under bytte.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sykepleieren sa hvis jeg skulle bytte medisin kunne jeg bli innlagt men det vil jo ikke jeg og forstår ikke vitsen med det heller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...