Sakura Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Har dere noe planer for påsken? jeg har ingen planer i år. 0 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars Glitter skrev (Akkurat nå): Har ingen planer. De som reiser på hytta i påsken går på ski. Jeg har ikke hytte ikke ski. 0 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Nei ingen planer. Feirer ikke påsken noe særlig. 0 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars (endret) Vendi skrev (3 minutter siden): Ingen planer her heller. Håper på sol i påsken☀️ Endret 12. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden): Feirer ikke påsken noe særlig. Nei ikke her heller. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg elsker påske og skal på hytta som vanlig. Har tatt avspasering de 3 dagene før påske og tirsdagen etter påske. Gleder meg veldig til mange dager fri. Siste del av påsken kommer 3 5 eller 7 av våre . Vi vet ikke hvor mange enda. Har åpen dør, så kommer de som kan og vil. 3 stk har allerede sagt de kommer. 3 Siter
Vhanja Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Har aldri planer i påsken. Nyter fridager med å sove, spise snop fra påskeegget jeg får fra jobb, gå tur med ei venninne, game masse og drikke musserende vin og øl. 3 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Har dere noe planer for påsken? jeg har ingen planer i år. Vi planlegger å dra på hytta noen dager, om været holder og det er nok snø, vi må kjøre snøscooter innover så det avhenger jo av snømengden. Skiføret er mindre viktig. 1 Siter
Alba Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Ingen planer. Skal bare være hjemme sammen med dyra mine. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Alba skrev (21 minutter siden): Ingen planer. Skal bare være hjemme sammen med dyra mine. Hvilke dyr har du? Jeg har to deilige katter:) Anonymkode: 9d88b...36f 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Lillemus skrev (51 minutter siden): Vi planlegger å dra på hytta noen dager, om været holder og det er nok snø, vi må kjøre snøscooter innover så det avhenger jo av snømengden. Skiføret er mindre viktig. Jeg trodde du likte å gå på ski ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Nicklusheletida skrev (52 minutter siden): Jeg trodde du likte å gå på ski ? Joda, med mange forbehold. 😁 Det må være fint vær, lett føre, lite folk og jeg gidder ikke gå langt. Å gå en liten skitur og deretter tilbringe noen timer i solveggen på hytta med tekopp, appelsin, sjokolade og bok er helt perfekt. Men jeg er ikke avhengig av skituren, det holder egentlig med solveggen. 😉 4 Siter
morsan Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg tar fri alle dagene i den stille uken og gleder meg til langfri. Første halvdel av påsken tilbringes på en sjønær hytte hvor tilgangen går på rundgang. Deretter vurderer vi noen dager på mitt barndoms sted, hvilket vil være fint, men også litt rart og vemodig nå som jeg ikke lenger har omsorgsoppgaver der. 2 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars (endret) Alba skrev (2 timer siden): Ingen planer. Skal bare være hjemme sammen med dyra mine. Det skal jeg og har jente pus (innekatt) 🙂 Endret 12. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
påskelilje Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Vi skal til Vestlandet, til mannens hjemplass, fra palmesøndag til første påskedag. Jeg skal trolig ha litt hjemmekontor, men tilpasser det litt til været. Regner med at det blir litt vedarbeid, noe rydding/ommøblering i huset, en tur på stølen og forhåpentligvis en dag på slalåm, hvis snøen holder ☀️🐣🥰 1 Siter
nachnoo Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Vhanja skrev (På 12.3.2026 den 17.37): Har aldri planer i påsken. Nyter fridager med å sove, spise snop fra påskeegget jeg får fra jobb, gå tur med ei venninne, game masse og drikke musserende vin og øl. Det er da en plan 😎 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.