XbellaX Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) Jeg skal lese om mord, se på mord, drikke rødvin på balkongen og spise enorme mengder lam. Bypåske lenge leve. Endret 13. mars av XbellaX 2 Siter
emilie321 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg skal være hjemme og regner med å ha besøk i hele påsken. Skal også prøve å få trent. Har hatt godtestopp i snart 3 uker, men i påsken skal jeg kose meg litt (håper det blir bare litt...) 2 Siter
Vhanja Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars nachnoo skrev (27 minutter siden): Det er da en plan 😎 Helt sant. Beste planen. 😁 1 Siter
laban Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars XbellaX skrev (39 minutter siden): Bypåske lenge leve. Vi skal også ha bypåske, men mesteparten av den i et naboland. 1 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars XbellaX skrev (1 time siden): Jeg skal lese om mord, se på mord, drikke rødvin på balkongen og spise enorme mengder lam. Bypåske lenge leve. En spennende påske🕵️♀️skal nok lese litt i påsken jeg og men ikke krim. 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars laban skrev (25 minutter siden): Vi skal også ha bypåske, men mesteparten av den i et naboland. Bypåsken🙂Sverige? 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars emilie321 skrev (45 minutter siden): Jeg skal være hjemme og regner med å ha besøk i hele påsken. Skal også prøve å få trent. Har hatt godtestopp i snart 3 uker, men i påsken skal jeg kose meg litt (håper det blir bare litt...) Hyggelig med besøk i påsken. 0 Siter
laban Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden): Sverige? Nei - storby i flatt land lenger sør 😉 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars laban skrev (10 minutter siden): Nei - storby i flatt land lenger sør 😉 Ok. Nå forstår jeg hvor turen går til🙂ikke vært i dette lande siden jeg var barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.