Gå til innhold

Noen som har prøvd Apodorm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får apodorm for å sove bedre. Blir man helt utslått av den? Hangover? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som Valium med litt ekstra trøtthet. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (16 minutter siden):

Jeg får apodorm for å sove bedre. Blir man helt utslått av den? Hangover? 

Det står på nett at den kan gi hangover-effekt pga lang halveringstid.

Anonymkode: 867e0...f85

Skrevet

Apodorm/Mogadon/nitrazepam er den klassiske "sovemedisinen" som store deler av landets pensjonister brukte på 80-tallet.

Den har lang halveringstid, så den hjelper godt mot avbrutt søvn og tidlig oppvåkning. Men den kan gi en del hangover.

Etter at innsovningsmedisinene (f.eks. Imovane og Stilnoct) kom, har bruken gått vesentlig ned.

Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Apodorm/Mogadon/nitrazepam er den klassiske "sovemedisinen" som store deler av landets pensjonister brukte på 80-tallet.

Den har lang halveringstid, så den hjelper godt mot avbrutt søvn og tidlig oppvåkning. Men den kan gi en del hangover.

Etter at innsovningsmedisinene (f.eks. Imovane og Stilnoct) kom, har bruken gått vesentlig ned.

Okei. Det er avbrutt søvn og tidlig oppvåkning jeg sliter med. 

Skrevet
Glitter skrev (12 minutter siden):

Okei. Det er avbrutt søvn og tidlig oppvåkning jeg sliter med. 

Hvis jeg skulle bruke et benzopreparat for søvn, så er det nok den jeg ville brukt med den problemstillingen. Du trenger å få hvilt godt nå.

Skrevet
Marye skrev (6 minutter siden):

Apodorm funket bra for meg

Så bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...