Gå til innhold

Barndommens minner 80-90 talle

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet

Barne-TV 90-tallet: Mumfie, Postmann Pet, Noddy, Mumindalen, Muldvarpen, Albert Åberg, Pippi og Emil. Leker: Barbie dukker, 
Polly Pocket, bamser. TV-Spill: Zelda og Super Mario. 90s musikken: Britney Spears, Westlife, Hanson, A1, Space Girls, Atomic Kitten, Vengaboys, Aqua. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (26 minutter siden):

Barne-TV 90-tallet: Mumfie, Postmann Pet, Noddy, Mumindalen, Muldvarpen, Albert Åberg, Pippi og Emil. Leker: Barbie dukker, 
Polly Pocket, bamser. TV-Spill: Zelda og Super Mario. 90s musikken: Britney Spears, Westlife, Hanson, A1, Space Girls, Atomic Kitten, Vengaboys, Aqua. 

Gode minner fra det meste du nevner:)

Anonymkode: 0c8aa...4aa

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (17 minutter siden):

Barne-TV 90-tallet:

Sesam stasjon, Daniel Duppsko, Flukta frå dyreskogen, Andungen Kvakk-kvakk, Bjørnen i det blå huset, Pingu, Gråtass 

Og ikke minst: Kykelikokos! Denne er bra: https://www.nrk.no/video/humor/ingenting-var-som-barne-tv-paa-90-tallet_16f02f11-e002-4280-a45a-0a6f8c0149e5

Som mor til 90-tallsbarn har jeg slått det derre telefonnummeret uendelig mange ganger. Ett av barna mine kom faktisk med i en av konkurransene til slutt (ikke søppelsorteringen, men en av de andre). 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Flukten fra dyreskogen likte jeg godt. Litt skummelt  husker jeg.  

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet
laban skrev (16 minutter siden):

Sesam stasjon, Daniel Duppsko, Flukta frå dyreskogen, Andungen Kvakk-kvakk, Bjørnen i det blå huset, Pingu, Gråtass 

Og ikke minst: Kykelikokos! Denne er bra: https://www.nrk.no/video/humor/ingenting-var-som-barne-tv-paa-90-tallet_16f02f11-e002-4280-a45a-0a6f8c0149e5

Som mor til 90-tallsbarn har jeg slått det derre telefonnummeret uendelig mange ganger. Ett av barna mine kom faktisk med i en av konkurransene til slutt (ikke søppelsorteringen, men en av de andre). 

Såg på Kykelikokos.  

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gode minner fra det meste du nevner:)

Anonymkode: 0c8aa...4aa

Gode minner🙂

Krisebærblomsten
Skrevet

Lokomotivet Thomas og vennene hans ingen gode minner fra jeg var redd  Gården  han sure. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...