Gå til innhold

Alternativ for søvn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker melatonin og reseptfri allergi tablett for søvn. Blir det ille har jeg Sobril fra fastlegen til bruk om kvelden, men vanligvis tar jeg denne om dagen istedenfor da folk gir meg stress. Allergi tab og melatonin fungerer stortsett fint ,men må legge inn noen pauser innimellom da allergi tab slutter å virke, da blir det lite søvn noen netter. Dette er ihvertfall en kombinasjon som fungerer for meg, reseptfritt og ingen bivirkninger som jeg har merket. 

Anonymkode: 6f161...59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Forstår det. Har du forsøkt å ta vival eller lignende når du våkner for tidlig? Det hjelper meg å sovne igjen når jeg våkner for tidlig. 

Anonymkode: 1a57d...09d

Nei har ikke prøvd det. Vil spare vivalene til dagen.. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bruker melatonin og reseptfri allergi tablett for søvn. Blir det ille har jeg Sobril fra fastlegen til bruk om kvelden, men vanligvis tar jeg denne om dagen istedenfor da folk gir meg stress. Allergi tab og melatonin fungerer stortsett fint ,men må legge inn noen pauser innimellom da allergi tab slutter å virke, da blir det lite søvn noen netter. Dette er ihvertfall en kombinasjon som fungerer for meg, reseptfritt og ingen bivirkninger som jeg har merket. 

Anonymkode: 6f161...59a

Jeg bruker allerede Truxal og Alimemazin. Også gav Apodorm liten effekt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg har mye mer erfaring enn henne for hun har ikke hatt det så lenge og forstår seg ikke på det som jeg gjør, det er ikke universet hun er i kontakt med men andre krefter og det er ikke reelt det hun opplever men falskt. Det er da det er sykt og hun trenger medisiner for å få det bort, vet at det kan oppleves virkelig men det er ikke det. Universet ville aldri oppført seg sånn, jeg har opplevd både falske og ekte ting og har erfaring med det etter så lang tid. 

Her er du påståelig. Det du opplever kan være like falskt som det du påstår at hun opplever er falskt. 

Anonymkode: 470ad...863

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her er du påståelig. Det du opplever kan være like falskt som det du påstår at hun opplever er falskt. 

Anonymkode: 470ad...863

Jeg har lært meg forskjellen men tro hva du vil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...