AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Flere her som lever stusselige liv? Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flere her som lever stusselige liv? Anonymkode: 01710...0e6 Hva er det som er stusselig med livet ditt da? Hva ønsker du av innhold? Anonymkode: 25b7b...fe9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det som er stusselig med livet ditt da? Hva ønsker du av innhold? Anonymkode: 25b7b...fe9 Er livet ditt stusselig? Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er livet ditt stusselig? Anonymkode: 01710...0e6 Nei, jeg vil ikke si det. Jeg har mann, barn, venner, jobb/kollegaer. Jeg er dog syk, så livet er vondt. Anonymkode: 25b7b...fe9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Flere her som bare har kontakt med nær familie, bor alene, ingen barn, 1 venn, ingen samboer, ingen jobb, ufør? Pluss at man har psykiske lidelser som gjør at man ikke kommer seg videre i livet og ikke får til det man vil? Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flere her som bare har kontakt med nær familie, bor alene, ingen barn, 1 venn, ingen samboer, ingen jobb, ufør? Pluss at man har psykiske lidelser som gjør at man ikke kommer seg videre i livet og ikke får til det man vil? Anonymkode: 01710...0e6 Får du hjelp? Anonymkode: 25b7b...fe9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får du hjelp? Anonymkode: 25b7b...fe9 Hjelp? Jeg har gått 10 år hos fact fordi jeg har en psykoselidelse. De sjekker bare at man ikke er psykotisk, ikke suicidal. Jeg går ikke der lenger, er ferdig der. Hva slags hjelp skulle jeg fått? Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg lever et stusselig liv. Bor i omsorgsbolig, null utdanning, null jobb, ufør, null kjæreste, null bil-lappen, null jobb. Har heldigvis familie og noen venner Anonymkode: 49b81...6b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lever et stusselig liv. Bor i omsorgsbolig, null utdanning, null jobb, ufør, null kjæreste, null bil-lappen, null jobb. Har heldigvis familie og noen venner Anonymkode: 49b81...6b3 Da er vi nesten i samme situasjon. Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden glemte nevne null barn Anonymkode: 49b81...6b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er vi nesten i samme situasjon. Anonymkode: 01710...0e6 Ja tydeligvis. Jeg syns det er trist at du har et slikt liv men samtidig er det fint å vite at jeg ikke er alene Anonymkode: 49b81...6b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 11 minutes ago, AnonymBruker said: Flere her som bare har kontakt med nær familie, bor alene, ingen barn, 1 venn, ingen samboer, ingen jobb, ufør? Anonymkode: 01710...0e6 Ja. Men 0 venner. Anonymkode: 3754e...de7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): glemte nevne null barn Da bidrar du ihvertfall ikke til å tømme klodens ressurser ved å lage enda flere forbrukere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Da bidrar du ihvertfall ikke til å tømme klodens ressurser ved å lage enda flere forbrukere. mine sykdommer gjør at jeg ikke klarer en dritt som normale folk. jeg myslykkes med alt Anonymkode: 49b81...6b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): mine sykdommer gjør at jeg ikke klarer en dritt som normale folk. jeg myslykkes med alt Anonymkode: 49b81...6b3 Da må du finne en hobby/aktivitet du kan føle mestring med. Anonymkode: 25b7b...fe9 0 Siter
psykedeliker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): mine sykdommer gjør at jeg ikke klarer en dritt som normale folk. jeg myslykkes med alt Jeg vil ikke være normal, og lykkes stort sett med det. Har du prøvd det samme? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Helt til jeg var 18 år levde jeg med god psykisk helse. Nå er jeg 33 og har levd med psykisk sykdom i mange år. Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Huff er jo ikke rart man får lyst til å ruse seg når man lever et slikt liv. Men som man vet så kan jo en jays forverre psykisk sykdom. Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Det verste er all mistenkeliggjøringen fra andre. De tror man er lat og ikke gidder. Men når man bor alene, nesten ikke har venner, ikke kjæreste, ikke studerer, ikke jobber så må de jo faen meg skjønne at det er noe alvorlig galt. Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men som man vet så kan jo en jays forverre psykisk sykdom. Det er det som står i manus, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.