stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I dag bestilte jeg medisiner hos psykiater og fikk det med det samme, sykepleier sa jeg måtte bestille fjorten dager før jeg var tom men får det samme dagen eller dagen etter. Da er det jo ikke vits i men hadde jo to pakker risperdidon, har jo bare tatt 1 mg så da venter jeg med å hente ut det. Må dere bestille lenge før dere er tom? 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du hadde flaks ved at legen din var på arbeid på det kontoret den dagen. Hn var ikke syk, ikke på kurs, ikke på ferie, ikke på arbeid et annet sted osv osv. Til mine pasienter sier jeg: Ti dager før du er tom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Du hadde flaks ved at legen din var på arbeid på det kontoret den dagen. Hn var ikke syk, ikke på kurs, ikke på ferie, ikke på arbeid et annet sted osv osv. Til mine pasienter sier jeg: Ti dager før du er tom. Ja det var vel flaks sikkert, ja det er vel lurt å bestille før en er helt tom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 31 minutes ago, stjernestøv said: I dag bestilte jeg medisiner hos psykiater og fikk det med det samme, sykepleier sa jeg måtte bestille fjorten dager før jeg var tom men får det samme dagen eller dagen etter. Da er det jo ikke vits i men hadde jo to pakker risperdidon, har jo bare tatt 1 mg så da venter jeg med å hente ut det. Må dere bestille lenge før dere er tom? Pleier jo det. Gjerne 2-3 uker før det er tomt, for å være på den sikre siden. Legen kan være syk, en eller annen forsinkelse kan skje, apoteket kan være utsolgt, osv. Anonymkode: 693b7...564 0 Siter
stjernestøv Skrevet 48 minutter siden Forfatter Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Pleier jo det. Gjerne 2-3 uker før det er tomt, for å være på den sikre siden. Legen kan være syk, en eller annen forsinkelse kan skje, apoteket kan være utsolgt, osv. Anonymkode: 693b7...564 Ja det er jo sant det, best å være tidlig ute. 0 Siter
Vhanja Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Jeg har vært borti at apoteket har vært utsolgt. Noen ganger får de inn noen dager senere eller vi må reise til et annet apotek. Da er det greit å ha noen dager å gå på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden stjernestøv skrev (55 minutter siden): I dag bestilte jeg medisiner hos psykiater og fikk det med det samme, sykepleier sa jeg måtte bestille fjorten dager før jeg var tom men får det samme dagen eller dagen etter. Da er det jo ikke vits i men hadde jo to pakker risperdidon, har jo bare tatt 1 mg så da venter jeg med å hente ut det. Må dere bestille lenge før dere er tom? Jeg ligger altid 3 mnd foran Anonymkode: e3271...46c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 32 minutter siden Forfatter Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ligger altid 3 mnd foran Anonymkode: e3271...46c Oi det var nå lenge, har nå rikelig med medisin da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31 minutter siden Forfatter Skrevet 31 minutter siden Vhanja skrev (14 minutter siden): Jeg har vært borti at apoteket har vært utsolgt. Noen ganger får de inn noen dager senere eller vi må reise til et annet apotek. Da er det greit å ha noen dager å gå på. Ja har jo vært borti det selv så best å være tidlig ute, helt sant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.