Gå til innhold

Hvordan jobber dere med følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kom gjerne med innspill om hvilke teknikker dere bruker for å kjenne på følelser, som ligger under. Når kroppen bare går i stress og angst.

Anonymkode: 0a20d...8b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det motsatte, jobber ikke med følelser. Jobber med å heller gjøre ting. Komme meg på skole, studere, går tur, oppsøker venner selv om jeg er i full angst o.s.v. Å sitte stille for å "føle på" gjorde alt ti ganger verre.

Anonymkode: 41f5f...8e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Gjør det motsatte, jobber ikke med følelser. Jobber med å heller gjøre ting. Komme meg på skole, studere, går tur, oppsøker venner selv om jeg er i full angst o.s.v. Å sitte stille for å "føle på" gjorde alt ti ganger verre.

Det har vært min strategi også. Men nå blitt så syk at det ikke er mulig. Tror løsningen for å bli kvitt at kroppen bare går i panikk er å kjenne på følelsene 

Skrevet

Det å distrahere seg kan nok funke der og da mitt men er i det lange løp undertrykking og forverre alt . Det jeg har opplevd nå hvertfall 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det å distrahere seg kan nok funke der og da mitt men er i det lange løp undertrykking og forverre alt . Det jeg har opplevd nå hvertfall 

Nei, synes ikke det. En jobber jo med følelser i terapi, derfor er det ikke å undertrykke. Hjelper ikke å sitte å ta å kjenne på hele tiden hjemme. Jeg var så lammet av angst og panikk og aktivering at jeg ikke klarte noe,   å bare "føle" gjorde meg mye verre. Bedre å gjøre noe aktivt for min del. Da kom jeg nesten helt ut av det. 

Hvordan syk er du da .

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hehe på modum lærte de oss at vi måtte være i det, da skulle det bli bedre og det er ikke så dumt. Panikkangst går over til slutt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...