AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (6 minutter siden): Har lurt litt på om det hadde hjulpet at vi bekreftet at du er blitt dårlig behandlet? Gitt deg medhold, ville det blitt bedre for deg da? Mener du at jeg ikke er behandlet dårlig da? Anonymkode: b70cb...b02 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener du at jeg ikke er behandlet dårlig da? Anonymkode: b70cb...b02 For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke til hva som har skjedd godt nok. Jeg har ikke fått høre den andre parts versjon, m.m. Så jeg kan egentlig ikke uttale meg om det. Men ser jeg det kun fra ditt perspektiv, så har jeg forståelse for at du føler seg urettferdig behandlet. Men igjen; jeg kjenner ikke alle detaljer i dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (Akkurat nå): For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke til hva som har skjedd godt nok. Jeg har ikke fått høre den andre parts versjon, m.m. Så jeg kan egentlig ikke uttale meg om det. Men ser jeg det kun fra ditt perspektiv, så har jeg forståelse for at du føler seg urettferdig behandlet. Men igjen; jeg kjenner ikke alle detaljer i dette. Ja, ærlig er jeg såret. Og skjønner ikke hvorfor vedkommende ikke tar kontakt. Jeg vet at det alltid er flere sider av en sak. Anonymkode: b70cb...b02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (12 minutter siden): For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke til hva som har skjedd godt nok. Jeg har ikke fått høre den andre parts versjon, m.m. Så jeg kan egentlig ikke uttale meg om det. Men ser jeg det kun fra ditt perspektiv, så har jeg forståelse for at du føler seg urettferdig behandlet. Men igjen; jeg kjenner ikke alle detaljer i dette. Og jeg vil ha ærlige svar. Og heller ikke masse om meg der jeg blir kalt og snakket om stygt. Anonymkode: b70cb...b02 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.