Everybody Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fikk nettopp med meg en oppdatering fra admin om at det blir innført en betalingsmodell på Doktoronline fra 10. april. Fra den datoen vil det koste 49 kr i måneden for å få tilgang til forumet, både for å lese og poste innlegg. Dette gjelder hele siden, ikke bare enkelte underforum. Begrunnelsen som ble gitt var blant annet økte driftskostnader, behov for mer stabil finansiering og et ønske om å redusere spam og useriøse innlegg. Eksisterende brukere får visst tilgang ut april før det trer fullt i kraft. Må si jeg ble litt overrasket… dette vil jo endre forumet ganske mye. Hva tenker dere, kommer dere til å fortsette å bruke det? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Everybody skrev (2 minutter siden): Fikk nettopp med meg en oppdatering fra admin om at det blir innført en betalingsmodell på Doktoronline fra 10. april. Fra den datoen vil det koste 49 kr i måneden for å få tilgang til forumet, både for å lese og poste innlegg. Dette gjelder hele siden, ikke bare enkelte underforum. Begrunnelsen som ble gitt var blant annet økte driftskostnader, behov for mer stabil finansiering og et ønske om å redusere spam og useriøse innlegg. Eksisterende brukere får visst tilgang ut april før det trer fullt i kraft. Må si jeg ble litt overrasket… dette vil jo endre forumet ganske mye. Hva tenker dere, kommer dere til å fortsette å bruke det? 1. April spøk🤣 0 Siter
Everybody Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): 1. April spøk🤣 Nei det er sant. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Everybody skrev (Akkurat nå): Nei det er sant. Du tuller nå🤭dette er en April spøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.