Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angsten og nervøsiteten samt tics blir bare verre og verre. Lurer på om jeg jobber feil med angsten?  Vet jeg ikke burde tenke på angsten hele tiden og monitorere, men gjør det allikevel. Er ytterst sjelden jeg klarer å okkupere hjernen slik at jeg glemmer det. 
Er sikkert feil at jeg skriver her inne også, er vel med på å opprettholde fokus og frykt for angsten. Hva er det riktige å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angstlei skrev (4 minutter siden):

Angsten og nervøsiteten samt tics blir bare verre og verre. Lurer på om jeg jobber feil med angsten?  Vet jeg ikke burde tenke på angsten hele tiden og monitorere, men gjør det allikevel. Er ytterst sjelden jeg klarer å okkupere hjernen slik at jeg glemmer det. 
Er sikkert feil at jeg skriver her inne også, er vel med på å opprettholde fokus og frykt for angsten. Hva er det riktige å gjøre?

Hvordan jobber du med den per nå?

AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (12 minutter siden):

endre eller øke meds?

Anonymkode: b11c3...967

Skrevet
munchin skrev (1 minutt siden):

Hvordan jobber du med den per nå?

Går til samtale med psykiatrisk sykepleier 45min annenhver uke. Hun er ikke utdannet innen kognitiv behandling, men er mye av det jeg driver med. Skriver ned negative tanker samt erstatningstanker. Prøver å akseptere angsten. Skjønner at jeg ikke kan tvinge meg selv til å slappe av, men klarer ikke denne aksepten helt bra. 
Går på Fontenehuset daglig, det hjalp veldig før, men nå er det ikke så mye å gjøre der så hjernen får ikke nok stimuli. 
Har for lite innhold i livet, men klarer ikke knekke koden med hva jeg skal fylle livet med. 

AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (Akkurat nå):

Går til samtale med psykiatrisk sykepleier 45min annenhver uke. Hun er ikke utdannet innen kognitiv behandling, men er mye av det jeg driver med. Skriver ned negative tanker samt erstatningstanker. Prøver å akseptere angsten. Skjønner at jeg ikke kan tvinge meg selv til å slappe av, men klarer ikke denne aksepten helt bra. 
Går på Fontenehuset daglig, det hjalp veldig før, men nå er det ikke så mye å gjøre der så hjernen får ikke nok stimuli. 
Har for lite innhold i livet, men klarer ikke knekke koden med hva jeg skal fylle livet med. 

hobby, små kurs, tiggiver eller annet frivillig, se på finn på småjobber, lese, studere, passe dyr, pusse opp, være handlehjelp for eldre, 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hobby, små kurs, tiggiver eller annet frivillig, se på finn på småjobber, lese, studere, passe dyr, pusse opp, være handlehjelp for eldre, 

tidgiver ikke tiggiver

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...