Gå til innhold

Kjefting.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor er det folk som kjefter mye? Har lurt noen ganger på om det kommer av frykt de har inne i seg, eller er det sinne? Hvorfor så sinte da? Er det en del av personligheten? Min far har kjeftet mye i livet sitt og min mann og, men min mann har roet seg med det og det er bra. Tror det var etter han leste åndelige bøker og det er jo bra for min del, men ikke lett å vokse opp for ungene med en sint far. Forstår ikke at noen kan være så sinte hele tiden, jeg fikk mye kjeft når jeg var syk. Det var jo bare å ta seg sammen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det folk som kjefter mye? Har lurt noen ganger på om det kommer av frykt de har inne i seg, eller er det sinne? Hvorfor så sinte da? Er det en del av personligheten? Min far har kjeftet mye i livet sitt og min mann og, men min mann har roet seg med det og det er bra. Tror det var etter han leste åndelige bøker og det er jo bra for min del, men ikke lett å vokse opp for ungene med en sint far. Forstår ikke at noen kan være så sinte hele tiden, jeg fikk mye kjeft når jeg var syk. Det var jo bare å ta seg sammen. 

Min far og farfar kjeft og var mye sint og sur, kjenner meg igjen ikke lett vokse opp med en slik far. 

Anonymkode: f01b6...ce4

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min far og farfar kjeft og var mye sint og sur, kjenner meg igjen ikke lett vokse opp med en slik far. 

Ok ja det er vel mange som kjefter og er sint, tenker bare på min fars oppvekst og den var jo ikke god. Det må ha preget han og gjorde vel han til den personen han ble. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er det begge to død det er lenge siden nå. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok ja det er vel mange som kjefter og er sint, tenker bare på min fars oppvekst og den var jo ikke god. Det må ha preget han og gjorde vel han til den personen han ble. 

Jeg kom borti anonym og svarte meg selv, min far og farfar hadde ikke så god oppvekst de heller. Er nok noe i det du skriver om din far. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (6 minutter siden):

Nå er det begge to død det er lenge siden nå. 

Var det du som skrev det? Ja min bestefar var en stor drittsekk og min bestemor var heller ikke god selv om meg og henne hadde et godt forhold, vi hadde våre diskusjoner om barneoppdragelse. Hun var kristen og det stod i bibelen at man skal tukte den man elsker, for noe vrøvl. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (3 minutter siden):

Jeg kom borti anonym og svarte meg selv, min far og farfar hadde ikke så god oppvekst de heller. Er nok noe i det du skriver om din far. 

Ja de ble vel sånn pga oppveksten og det er rart for når man er voksen er man fri og kan velge selv, eller er det ikke så lett? Er det personligheten? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...