stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Min FB er helt tullete i natt. Flere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 23 minutes ago, stjernestøv said: Min FB er helt tullete i natt. Flere? Jeg har ikke fb. Hva skal man med det? Anonymkode: 67a42...191 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke fb. Hva skal man med det? Anonymkode: 67a42...191 Liker å ha det jeg da. 0 Siter
emilie321 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Liker å ha det jeg da. Min fb er helt vanlig. Liker også å ha fb. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden emilie321 skrev (3 minutter siden): Min fb er helt vanlig. Liker også å ha fb. Ok rart min er så rar da, ja det er kjekt å ha. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har ikke Facebook etter at jeg ble grovt hacket. Hadde jeg hatt det nå ville jeg valgt svært sterkt passord og tofaktor innlogging. Anonymkode: 127ab...a83 0 Siter
stjernestøv Skrevet 39 minutter siden Forfatter Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke Facebook etter at jeg ble grovt hacket. Hadde jeg hatt det nå ville jeg valgt svært sterkt passord og tofaktor innlogging. Anonymkode: 127ab...a83 Å, to ganger har det skjedd at noen har sendt venne forespørsel i mitt navn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.